Ό,τι κι αν φτιάχνει ο θρυλικός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων από το 1958 κοιτούν στα μάτια τα καλύτερα της Ευρώπης
Ό,τι κι αν φτιάχνει ο θρυλικός βρετανός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων από το 1958, είτε μιλάμε για πακέτα βελτίωσης είτε για δικά του μοντέλα, μπορούν και κοιτούν στα μάτια τα καλύτερα της Ευρώπης και σε πολύ πιο προσιτές μάλιστα τιμές.
Η τελευταία δημιουργία της Ginetta είναι το Akula, το πρώτο πραγματικό supercar της φίρμας που σκαρφαλώνει στα 600 άλογα με έναν 6λιτρο V8 κινητήρα. Κάτι που στέλνει το ελαφρύ θαυματάκι (1.150 κιλά) με τη νέα γενιά ανθρακονήματος σε τελικές 320 χλμ/ώρα.
«Οι αγώνες στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο μας έχουν διδάξει πως για να κερδίσεις, πρέπει να έχεις όλες τις ιδέες και κάθε λεπτομέρεια έτσι όπως πρέπει. Αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία φέραμε στο πρώτο μας supercar», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ginetta, Lawrence Tomlinson.
Το τοπίο συμπληρώνεται από ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο που εγγυάται ακαριαίες αλλαγές και πολλά ακόμα καλούδια που προέρχονται από την καθαρόαιμη αγωνιστική καταβολή της Ginetta.
Παρά την αγωνιστική έμφαση του Akula όμως, η φίρμα υπόσχεται ιδιαιτέρως εκλεπτυσμένο εσωτερικό, με αλκαντάρα και ανέσεις που συναντάς σε... οικογενειακά σεντάν.
Θα αποκαλυφθεί σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ η τιμή του θα ξεκινά (προ φόρων) από τις 330.000 ευρώ...