Στόχος της να τερματίσει ανάμεσα 20 πρώτους οδηγούς
Μπορεί οι εργοστασιακές ομάδες της Mitsubishi Motors να μην έχουν πλέον εμπλοκή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, όμως η δόξα και η φήμη που έφεραν οι 12 νίκες στο Dakar και οι 5 τίτλοι WRC (μεταξύ άλλων) παραμένουν ζωντανές στη Μάρκα.
Στα πλαίσια αυτής της ιστορίας κινούνται οι επίσημοι έμποροι της μάρκας, όπως για παράδειγμα, η επαναστατική απόφαση που έλαβε στις αρχές τις δεκαετίας του ‘80 η Sonauto στη Γαλλία να συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ με το τότε ολοκαίνουργιο Pajero, αλλά και η σημερινή υποστήριξη της Mitsubishi Motors Spain στη δυναμική Ισπανίδα Cristina Gutierrez που θα τρέξει με ένα Eclipse Cross silhouette racer (T1 proto) στο 2019 Dakar, 6 – 17 Ιανουαρίου, 2019.
Μαζί με τον Ισπανό συνοδηγό της, Pablo Huete, η 26χρονη οδηγός (πρέσβειρα του προγράμματος ασφάλειας Vial Fun of Santander Consumer Finance) θα αντιμετωπίσει έναν αγώνα που υπόσχεται να είναι τουλάχιστον το ίδιο σκληρός με τους προηγούμενους, με 5.000 km (δέκα ειδικές διαδρομές), από τις οποίες το 70% με άμμο και αντίπαλο το χρόνο.
Η δυναμική Ισπανίδα Cristina Gutierrez αναφερόμενη στην τρίτη συμμετοχή της (μετά το 2017 και το 2018 που τερμάτισε την υψηλότερη θέση της κατάταξης ως γυναίκα οδηγός) και μετά από σχολαστική προετοιμασία, δήλωσε: «Όπως πάντα, όταν έχεις να αντιμετωπίσεις ένα Ντακάρ, το κάνεις με μεγάλες προσδοκίες αλλά και με πολύ σεβασμό για τη δοκιμασία. Ο πρώτος στόχος, ασφαλώς, είναι το τερματισμός σε αυτό που θεωρείται το σκληρότερο ράλι στον κόσμο, για τρίτη συνεχόμενη φορά.»
Και προσθέτει: «Ωστόσο, το νέο αυτοκίνητο και η νέα ομάδα θα μας επιτρέψουν να αγωνιστούμε και να αναμετρηθούμε με τους αντιπάλους μας στις δύσκολες ειδικές του Ντακάρ. Το σίγουρο είναι ότι μετά από δυο χρόνια εμπειρίας στο Ντακάρ, φέτος θα το απολαύσω πολύ.»
Έχοντας θέσει στόχο να τερματίσει ανάμεσα 20 πρώτους οδηγούς, η Cristina Gutiérrez θα συμμετάσχει στο 41ο Ράλι Ντακάρ με ένα Mitsubishi Eclipse Cross T1 silhouette racer, για το οποίο δήλωσε τα εξής: «Για μένα, είναι ένα μεγάλο βήμα προόδου, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Είναι πολύ γρήγορο, πιο ευκολοδήγητο και έχει μεγαλύτερες ικανότητες Off Road. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία του εντυπωσιακού Eclipse Cross παραγωγής, το αγωνιστικό εμπνέει πραγματικό δέος: είναι το πιο θεαματικό αυτοκίνητου που έχω οδηγήσει ποτέ και προσελκύει αμέσως την προσοχή».
Νίκος Τσάδαρης