Το GT-R50 διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εξωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος
Το Nissan GT-R50 από την Italdesign, η απόλυτη «έκφραση» του supercar GT-R, θα εκτεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο Nissan Crossing, στην Ginza του Τόκιο.
Το πρωτότυπο μοντέλο συνδυάζει τις κορυφαίες επιδόσεις του GT-R με την Ιταλική κατασκευαστική τεχνική. Η ιαπωνική μάρκα συνεργάστηκε με τη Italdesign που εδρεύει στο Τορίνο, για να δημιουργήσει ένα μοναδικό μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο GT-R Nismo, που μνημονεύει τις επετείους των 50 ετών τόσο για το GT-R, όσο και για την Italdesign.
Το αυτοκίνητο φτάνει στο Nissan Crossing μετά από σχετικές εμφανίσεις στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α., συμπεριλαμβανομένου του παγκόσμιου ντεμπούτου του στο Goodwood Festival of Speed στην Αγγλία τον Ιούλιο. Στον χώρο του Nissan Crossing θα βρίσκεται μέχρι τις 25 Νοεμβρίου.
Το GT-R50 διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εξωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος. Το καπό είναι «φουσκωμένο» τονίζοντας την ισχύ του αυτοκινήτου, ενώ οι λεπτοί προβολείς LED εκτείνονται από τους θόλους των τροχών, μέχρι το χείλος πάνω από τις εξωτερικές γρίλιες της εισαγωγής του αέρα. Κάτω από το καπό κρύβεται ένας πραγματικός θησαυρός. Πρόκειται για τον συναρμολογημένο στο χέρι κινητήρα V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.
Η θετική αποδοχή του πρωτοτύπου από το κοινό, έχει βάλει σε σκέψεις τις δύο εταιρείες για μια έκδοση παραγωγής. Στην περίπτωση αυτή η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, όπου κάθε αυτοκίνητο θα είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τις 900.000 ευρώ περίπου.
Παράλληλα με το GT-R50, η Seiko Watch Corp. θα παρουσιάσει στο Nissan Crossing ένα ρολόι, αποκλειστικά σχεδιασμένο για το μοντέλο : το GMT Seiko Sports Collection Spring-Drive Chronograph GMT.
Στην ίδια εκδήλωση θα εκτεθεί και το Skyline 2000 GT-R του 1974, ένα διάσημο μοντέλο («πρόγονος» του GT-R50), που είχε κατασκευαστεί ειδικά για το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το 1972.