Με Thierry Neuville και Gabriele Tarquini στα πηδάλια: Ρώμη - Παρίσι σε 8:18 λεπτά
Λίγο πριν την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2018, το νέο i30 Fastback N είχε ήδη περάσει τη γραμμή τερματισμού στο Παρίσι σε ένα αγώνα δρόμου που ξεκίνησε από τη Ρώμη. Οι επαγγελματίες οδηγοί της Hyundai Motorsport, Thierry Neuville και Gabriele Tarquini, πραγματοποίησαν παγκόσμιο ρεκόρ με το πρώτο 5θυρο hot κουπέ στην κατηγορία C. Οι Neuville και Tarquini οδήγησαν το αυτοκίνητο στα όριά του, όχι οδηγώντας από την Ιταλική προς τη Γαλλική πρωτεύουσα, αλλά τους δρόμους μεταξύ Ρώμης και Παρισιού, δύο γραφικών χωριών της Δυτικής Δανίας. Πίσω από το τιμόνι του i30 Fastback N, ο Tarquini κάλυψε την απόσταση σε μόλις 8:18, κερδίζοντας τον αγώνα για κλάσματα του δευτερολέπτου. Ο Neuville, ο οποίος ηγείται σήμερα στο πρωτάθλημα των οδηγών του WRC και ο θρύλος του Motorsport Tarquini, με περισσότερα από 25 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, ήταν η τέλεια ομάδα για αυτή τη μονομαχία. Η ισχύς του coupe υψηλών επιδόσεων παρουσιάζεται σε ένα βίντεο που δημιουργεί μια αληθινά αγωνιστική ατμόσφαιρα με τον ισχυρό ήχο του κινητήρα και τις συναρπαστικές λήψεις οδήγησης του i30 Fastback N.
Το νέο i30 Fastback N είναι το δεύτερο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Hyundai στην Ευρώπη μετά το 5θυρο hatchback i30 N, το οποίο ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες πωλήσεων.
Σχεδίαση
Στην κομψή σχεδίαση του i30 Fastback ενσωματώθηκαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του 5θυρου hatchback i30 N. Η εσωτερική σχεδίαση του i30 Fastback N είναι εκλεπτυσμένη και κομψή. Κεντρικό χαρακτηριστικό αποτελεί το τιμόνι N, κατασκευασμένο με τη χαρακτηριστική κόκκινη N ραφή. Ως μέρος του χρωματικού σχεδιασμού, η κόκκινη ραφή κοσμεί και άλλα μέρη του εσωτερικού του i30 Fastback N, όπως για παράδειγμα τον μοχλό ταχυτήτων και τα καθίσματα. Η σπορ εσωτερική σχεδίαση δεν θέτει σε κίνδυνο την καθημερινή χρηστικότητα του μοντέλου : για παράδειγμα, ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος με 450 λίτρα και αυξάνεται στα 1.351 λίτρα όταν τα καθίσματα αναδιπλωθούν.
Επιδόσεις
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο εκδόσεων του υπερτροφοδοτούμενου 2,0 λίτρων κινητήρα, τον οποίον γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο 5θυρο hatchback i30 N.
Ο Standard Package κινητήρας παράγει 250 ίππους, ενώ ο Performance Package κινητήρας παράγει μέγιστη ισχύ 275 ίππων. Και οι δύο κινητήρες παρέχουν μέγιστη ροπή 353 Nm και φτάνουν 250 χλμ / ώρα μέγιστη ταχύτητα. Η λειτουργία overboost αυξάνει περαιτέρω τη ροπή έως 378 Nm.
Η έκδοση των 250 ίππων επιταχύνει 100 χλμ σε 6,4 δευτερόλεπτα ενώ αντίστοιχα η έκδοση 275 ίππων σε 6,1 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το νέο i30 N Fastback είναι εξοπλισμένο με το σύστημα N Grin Control, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν μέσω ειδικών buttons στο τιμόνι: Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού, οι διαφορετικές ρυθμίσεις αλλάζουν τον χαρακτήρα του οχήματος.
Συνδεσιμότητα και ενεργητική ασφάλεια
Ο πίνακας οργάνων του νέου i30 Fastback N, σχεδιασμένος σε οριζόντια διάταξη, διατίθεται με δύο διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας: Σύστημα ήχου Display με 8 ιντσών οθόνη αφής LCD, ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας και σύνδεση Bluetooth, ή Σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8 ιντσών και 7ετή δωρεάν συνδρομή στις υπηρεσίες LIVE. Και οι δύο επιλογές υποστηρίζουν Apple CarPlay και Android Auto, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να συνδέουν τα smartphones τους με το αυτοκίνητο για να ελέγχουν λειτουργίες μουσικής, τηλεφώνου ή πλοήγησης στην οθόνη. Ειδικότερα, το Mode N μενού, προσφέρει ρυθμίσεις για τον κινητήρα, την Rev matching, τον ήχο της εξάτμισης και τις ρυθμίσεις Performance.
Το ολοκαίνουργιο i30 Fastback N διαθέτει τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense που συμβαδίζουν με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας: Forward Collision-Avoidance Assist (standard), Driver Attention Warning (standard), Lane Keeping Assist (standard), High Beam Assist (standard) και Intelligent Speed Limit Warning.