Το νέο SUV της κορεατικής εταιρείας διαθέτει στοιχεία σχεδίασης από την δυναμική στολή του Iron Man
Μια ειδική έκδοση του SUV Kona εμπνευσμένη από τον Iron Man παρουσίασε η Hyundai στο San Diego Comic-Con του 2018.
Στο περίπτερο της Marvel παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά το Kona Iron Man Edition διαθέτοντας εξωτερικά και εσωτερικά στοιχεία σχεδίασης που δίνουν την αίσθηση της δυναμικής στολής του Iron Man. Το Kona Iron Man Edition θα είναι διαθέσιμο σε παγκόσμιο επίπεδο σε περιορισμένη παραγωγή, που προγραμματίζεται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους, με τα πρώτα οχήματα να είναι διαθέσιμα το πρώτο τρίμηνο του 2019. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.KonaIronManEdition.com.
Εξωτερικά, το Kona Iron Man Edition διαθέτει μια μοναδική «υπογραφή» των εμπρός φωτιστικών, που περιλαμβάνει μια δέσμη φωτός ημέρας που μοιάζει πολύ με τη μάσκα και το σχήμα των ματιών της στολής του Iron Man. Αυτό το σχήμα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και αποτελεί μία από τις βασικές σχεδιαστικές εμπνεύσεις για το Kona.
Εκτός από το σχεδιασμό της εμπρός μάσκας και τη μοναδική «υπογραφή» των φωτιστικών μέσων, ακτίνες Stark σχηματίζουν το περίγραμμα της μάσκας του Iron Man στην οροφή του αυτοκινήτου. Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με την μάσκα του Iron Man να κοσμεί τα κεντρικά καλύμματα, χαραγμένη σιδερένια σφαίρα για τους πυλώνες D και μπροστινή μάσκα σκούρου χρωμίου πλαισιώνουν το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Το εξωτερικό χρώμα είναι το αποκλειστικό κόκκινο του Iron Man που συνδυάζεται με γκρι ματ.
Στο εσωτερικό του, η υπογραφή του Tony Stark κοσμεί το ταμπλό παράλληλα με ένα μοναδικό μοχλό ταχυτήτων Iron Man, μια ειδική προβολή Head Up στην κεντρική κονσόλα με γραφικά Iron Man και μια διακριτική σχεδίαση στα καθίσματα.
Το Kona Iron Man Edition είναι το νεότερο project που έχει προκύψει από τη συνεργασία της Marvel με τη Hyundai. Το καλοκαίρι, το νέο 2019 Veloster Turbo θα κάνει την εμφάνισή του στην ταινία «Ant-Man και the Wasp» στα Marvel Studios. Αυτή η ενέργεια συνοδεύτηκε από μια ολοκληρωμένη καμπάνια marketing που περιελάμβανε νέα διαφημιστικά spots και διαδραστικές κληρώσεις προσφέροντας στους θαυμαστές την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ταινία πριν την πραγματοποίηση της πρώτης προβολή της.
Νίκος Τσάδαρης