Τα top 10 στις κατηγορίες B-SUV και C-SUV
Η διεθνής τάση που θέλει την ανάπτυξη της κατηγορίας των οχημάτων ελεύθερου χρόνου, έχει επηρεάσει και τις απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών για το επόμενο αυτοκίνητο τους. Τα SUV/ Crossover που επιλεγεί μερίδα καταναλωτών έχουν αλλάξει τις ισορροπίες στην ελληνική αγορά σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Το πρώτο εξάμηνο του 2018, πουλήθηκαν 14.198 καινούργια SUV/ Crossover μόνο από την κατηγορία B-SUV και την κατηγορία των C-SUV, τις δυο πιο σημαντικές κατηγορίες της συγκεκριμένης αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων. Το συνολικό ποσοστό τους στη τοπική αγορά άγγιξε το 22,97%.
Από την πρωτοφανή αυτή αύξηση των πωλήσεων SUV, περισσότερο επλήγησαν τα μοντέλα που ανήκουν στη μικρομεσαία και μεσσία κατηγόρια.
Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η κατηγορία των B-SUV, απορρόφησε 5.464 πωλήσεις και κατέλαβε το 8,77% της πίτας των συνολικών πωλήσεων. Η κατηγορία C-SUV, έχει υψηλοτέρα νούμερα. Οι πωλήσεις αγγίξαν τις 8.734 μονάδες και το ποσοστό ανήλθε στο 14,2 %.
Οι επιδόσεις των δέκα πρώτων μοντέλων σε πωλήσεις της κατηγορίας B-SUV: Suzuki Vitara 678 πωλήσεις, 12,41% ποσοστό στη κατηγορία του. VW T-Roc 595, 10,89%. Peugeot 2008 575, 10,52%. Jeep Renegede 395, 7,23%. Fiat 500X 344, 6,30%. Kia S S Tonic 342, 6,26%. Seat Arona 331, 6,06%. Audi Q2 311, 5,69%. Citroen C3 Aircross 290, 5,31%. Ford Ecosport 281, 5,14%.
Οι επιδόσεις των δέκα πρώτων μοντέλων σε πωλήσεις της κατηγορίας C-SUV: Nissan Qashqai 1.545, 17,69%. BMW X1 817 9,35%. Toyota C-HR 778, 8,91%. VW Tiguan 685, 7,84%. Peugeot 3008 576, 6,59%. Mercedes GLA 546, 6,25%. Dacia Duster 519, 5,94%. Ford Kuga 518, 5,93%. Skoda Karoq 414, 4,74%. Mini Countryman 382, 4,37%.