Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με την σπορ εξωτερική του εμφάνιση
Το νέο Opel Corsa GSi αναμένεται στο τέλος του καλοκαιριού. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα1.4 turbo με ισχύ 150 ίππων και ροπή 220 Nm. Αυτό σημαίνει ότι το «hot hatchback« της Opel δεν είναι γρήγορο μόνο στην επιτάχυνση από στάση (0 - 100 σε 8,9 δευτερόλεπτα), αλλά διαθέτει εξαιρετική ελαστικότητα (χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 χλμ με 5η σχέση) και φθάνει την τελική ταχύτητα των 207 χλμ. Παρ’ όλα αυτά, ανήκει στη γκάμα μοντέλων Opel, προδιαγραφών ρύπων Euro 6d-TEMP.
Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ πάνω από 100 ίππους/λίτρο, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την υψηλή οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με 6τάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, εντυπωσιάζει με την εξαιρετική ροπή του στη 2η & 3η σχέση.
Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν εξαιρετική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και συνδυάζονται με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά 215/40 R18.
Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με την σπορ εξωτερική του εμφάνιση. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την περίοπτη πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ.
Εμπρός, η εικόνα του προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Το ζωηρό στυλ αποτυπώνεται και στο πίσω μέρος. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από μία ζωηρή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.
Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται στο κάθισμα υψηλών επιδόσεων Recaro και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση μέσω του δερμάτινου επιλογέα, πατά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά.
Νίκος Τσάδαρης