Ο 4κύλινδρος diesel κάνει ντεμπούτο στην Σειρά 6
Με το λανσάρισμα ενός νέου, αποδοτικού βασικού κινητήρα, η BMW επεκτείνει τη γκάμα μηχανικών συνόλων της στην πολυτελή κατηγορία. Από τον Ιούλιο του 2018, ένας 4κύλινδρος κινητήρας diesel θα διατίθεται για την Σειρά 6 Gran Turismo. Κάτω από το καπό της νέας 620d Gran Turismo (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,9 – 4,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 129 – 127 g/km), ο κινητήρας 190 ίππων υπόσχεται οδηγική απόλαυση σε ένα μοντέλο, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άνεση, ευελιξία και λειτουργικότητα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Ο 4κύλινδρος diesel κάνει ντεμπούτο στην Σειρά 6. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας και ο άμεσος ψεκασμός Common Rail αποτελούν τις προϋποθέσεις για δυναμική καμπύλη ισχύος και υψηλή απόδοση του 2λιτρου συνόλου. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1 750 και 2 500 rpm, ενώ η μέγιστη δύναμη των 190 ίππων επιτυγχάνεται στις 4 000 στροφές.
Έτσι, οι υποψήφιοι αγοραστές της Σειράς 6 Gran Turismo μπορούν να επιλέξουν από πέντε συνολικά κινητήριες μονάδες. Εκτός από τους straight six κινητήρες diesel, θα διατίθενται επίσης ένας εν σειρά 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας και μία 4κύλινδρη μονάδα βενζίνης.
Ο νέος βασικός κινητήρας diesel μεταφέρει την ισχύ του μέσω ενός στάνταρ 8τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Όλα τα συστήματα ανάρτησης για την Σειρά 6 Gran Turismo διατίθενται επίσης προαιρετικά για τις νέες εκδόσεις μοντέλων, όπως Adaptive Two-Axle Air Suspension, Integral Active Steering και το σύστημα Executive Drive με Active Roll Stabilisation. Η νέα 620d Gran Turismo επιταχύνει από 0 στα 100 km/100 σε 7,9 δεύτερα. Η υψηλή απόδοση της νέας έκδοσης κινητήρα φαίνεται στην κατανάλωση μικτού κύκλου (4,9 – 4,8 lit / 100 km), αλλά και στις εκπομπές CO2 που κυμαίνονται μεταξύ 129 και 127 grams/km.