Ο οδικός χάρτης περιγράφει τέσσερις κύριους τομείς υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη πιο έξυπνων και ευφυών αυτοκινήτων, που μπορούν να λάβουν και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα πιο γρήγορα από ποτέ
Ο όμιλος Hyundai παρουσίασε τον οδικό της χάρτη για την ανάπτυξη της συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ανοίγοντας το δρόμο για νέες καινοτομίες στη συνδεσιμότητα. Η Κορεάτικη εταιρία θα συνεργαστεί με κορυφαίες διεθνώς εταιρείες στους τομείς της πληροφορικής και δικτύωσης, ώστε να αναπτύξουν ένα «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές» πρωτότυπο όχημα, με την έρευνα και την ανάπτυξη επικεντρωμένες στην έλευση νέων αξιών και αποδοτικότητας στην καθημερινότητα των πελατών.
Μαζί με τον οδικό χάρτη, η Hyundai σχεδιάζει την έναρξη μιας νέας εποχής συνδεσιμότητας με το πρόγραμμα «Car to Life», όπου τα αυτοκίνητα θα είναι όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της ζωής μας. Η πρωτοβουλία αυτή θα παρέχει στους χρήστες ένα κεντρικό σημείο δεδομένων καθώς και την ικανότητα να αναλύει και να αξιοποιεί όλες τις πληροφορίες με σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας του κατόχου. Το «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές όχημα» υπερβαίνει συγκλίνουσες τεχνολογίες επικοινωνιών διαμορφώνοντας το όχημα σε έναν «Υψηλής Απόδοσης Υπολογιστή σε Τροχούς». Αυτή είναι μια έννοια που συνδέει το αυτοκίνητο με άλλα αυτοκίνητα, με το γραφείο και την πόλη.
Ο οδικός χάρτης περιγράφει τέσσερις κύριους τομείς υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη πιο έξυπνων και ευφυών αυτοκινήτων, που μπορούν να λάβουν και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα πιο γρήγορα από ποτέ. Περιλαμβάνεται μια σειρά από βασικά χαρακτηριστικά, όπως: έξυπνες υπηρεσίες συντήρησης εξ αποστάσεως, αυτόνομη οδήγηση, Smart Traffic και ένα συνδεδεμένο Mobility Hub που παρέχει ασφάλεια και διαχείριση δεδομένων για όλα τα στοιχεία του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.
Πιο αναλυτικά, η έξυπνη υπηρεσία συντήρησης εξ αποστάσεως θα προβαίνει σε διάγνωση και διόρθωση θεμάτων του οχήματος πριν αυτά γίνουν εμφανή. Η αυτόνομη οδήγηση παρέχει μέγιστη ασφάλεια, συνδέοντας το όχημα με την αστική και οδική υποδομή. Το Smart Traffic παρέχει πληροφορίες κυκλοφοριακής συμφόρησης, ελέγχει τα όρια ταχύτητας στα ταξίδια και ελαχιστοποιεί το κοινωνικό κόστος από την εξέταση των συνθηκών κυκλοφορίας και της κατάστασης των δρόμων. Τέλος, το συνδεδεμένο Mobility Hub διαθέτει ένα κινητό κόμβο με μεγάλη επεξεργασιακή ισχύ, ώστε να κάνει εξυπνότερη την καθημερινή ζωή και την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο και το περιβάλλον του.
Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, η Hyundai θα επικεντρωθεί στις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη σύνδεση smartphone και υπηρεσίες Smart Home, ενώ θα δημιουγηθεί μια κεντρική υποδομή που θα αποτελεί τη βάση για τις μελλοντικές εξελίξεις. Προκειμένου να ενσωματωθούν όλο και πιο πολύπλοκα χαρακτηριστικά στο οδικό χάρτη, η εταιρία θα δώσει προτεραιότητα επενδύσεων σε αυτούς τους επιλεγμένους τομείς.
Οι κύριοι τομείς που το R & D έχει επικεντρωθεί περιλαμβάνουν, δίκτυα εντός του οχήματος για τη μεταφορά υψηλής ταχύτητας μεγάλου όγκου δεδομένων και την τεχνολογία cloud για να συλλέγει τα στοιχεία του οχήματος και να παρέχει επεξεργασιακή ισχύ, ενώ η φίρμα θα ερευνήσει την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων και θα επενδύσει στην ασφαλή συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία της ακεραιότητας μίας περίπλοκης πλατφόρμας που φιλοξενεί ποικίλες τεχνολογίες.
Η Hyundai φιλοδοξεί να φέρει το μέλλον των συνδεδεμένων αυτοκινήτων πιο κοντά στους πελάτες της αναπτύσσοντας τεχνολογίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων μέσω συνεργασιών «Ανοικτής Καινοτομίας» με εταιρείες από όλο τον κόσμο. Ο συνδεδεμένος οδικός χάρτης του αυτοκινήτου θα επικεντρωθεί στην έρευνα και την ανάπτυξη της βιομηχανίας, για την προώθηση νέων τεχνολογιών που θα αλλάξουν τον τρόπο που οι πελάτες αλληλοεπιδρούν με τα αυτοκίνητά τους και το περιβάλλον τους.
Με πλούσια εμπειρία στον τομέα αυτό, η Hyundai έχει ήδη καθιερώσει το σύστημα Cloud, που φιλοξενεί τον πυρήνα των υποδομών των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, μια ομάδα επιστημόνων έχει βοηθήσει την φίρμα να ειδικεύεται σε αναλύσεις δεδομένων από το 2013 και να αξιοποιεί μεγάλο όγκο δεδομένων σε διάφορους τομείς για την ενίσχυση του R & D και των προϊόντων, καθώς επίσης και τη συλλογή απόψεων των πελατών.
Το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο εναπομένον φράγμα στη γεφύρωση της συνδεδεμένης ζωής του μέλλοντος και ο οδικός χάρτης της Hyundai για το συνδεδεμένο αυτοκίνητο θα επιταχύνει την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και θα κάνει πραγματικότητα την εν κινήσει συνδεδεμένη ζωή των πελατών.