SUBARU: Νέα εξώδικα στην Ιαπωνία από τους Έλληνες dealer

Το σήριαλ της Subaru στην Ελλάδα καλά κρατεί. Έτσι, οι ελάχιστοι εναπομείναντες αντιπρόσωποι της εταιρείας στην Ελλάδα, φρόντισαν να στείλουν εξώδικη αναφορά στη μητρική εταιρεία Fuji Heavy Industries.

Συγκεκριμένα, οι έμποροι της Subaru στην Ελλάδα προχώρησαν στη συγκεκριμένη κίνηση, καθώς, όπως υποστηρίζουν, η αδιαφορία του εργοστασίου τους έχει οδηγήσει σε οικονομικό αδιέξοδο. Όπως γίνεται άμεσα κατανοητό, πρόβλημα, λόγω της συγκεκριμένης κατάστασης που επικρατεί στο χώρο, αναμένεται να συναντήσουν και οι περίπου 19.000 ιδιοκτήτες των ιαπωνικών αυτοκινήτων, οι οποίοι καλύπτονται από εγγυήσεις.

Όπως αναφέρεται στο συγκεκριμένο εξώδικο που απέστειλαν προς την Fuji Heavy Industries

 

“ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ & ΠΑΣΗΣ ΑΛΛΗΣ ΑΡΧΗΣ

 

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΟΧΛΗΣΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ

 

 

1. Στοιχεία εξουσιοδοτημένων εμπόρων Subaru Ελλάδος...

 

2.……………..

 

3.………………..

 

4.

 

 

ΚΑΤΑ

Της ανώνυμης Ιαπωνικής εταιρίας με την επωνυμία « FUJI HEAVY INDUSTRIES LTD» που εδρεύει στην 1-854-1, Miyahara-cho, Kita-ku, Saitama – shi Saitama 331-0812, Japan ( tel +81-48-653-5710 ), όπως εκπροσωπείται νόμιμα

Οπως πολύ καλά γνωρίζετε από προηγούμενη αλληλογραφία, οι ως ανωτέρω αναφερόμενες εντολίδες μου εταιρίες αποτελούν εξουσιοδοτημένα μέλη του επισήμου δικτύου διανομής των προϊόντων σας ( αυτοκινήτων και ανταλλακτικών με το σήμα SUBARU ) στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα αποτελούν εξουσιοδοτημένους διανομείς και αντιπροσώπους των προϊόντων σας, αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και αξεσουάρ με το σήμα SUBARU ενώ παράλληλα αποτελούν και εξουσιοδοτημένους επισκευαστές των αυτοκινήτων σας, παρέχοντας υπηρεσίες After sales service

Όλες οι ως ανωτέρω εταιρίες έχουν υπογράψει συμβάσεις εξουσιοδοτημένου εμπόρου και εξουσιοδοτημένου επισκευαστή SUBARU από το έτος 2005 με τον μέχρι πρότινος κεντρικό και αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέας σας στην Ελλάδα, την εταιρία ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΜΟΤΟΡΣ ΑΒΕΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

Όπως πολύ καλά επίσης γνωρίζετε, η συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια ήταν εκ μέρους μας υποδειγματική. Οι επιχειρήσεις των εντολέων μου, τα στελέχη τους και το προσωπικό τους εργαζόντουσαν με πλήρη επαγγελματική συνείδηση και συνέπεια με αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια να έχουν σε ολόκληρη την εδαφική περιοχή που είχαν οριστεί απολύτως ικανοποιημένους πελάτες SUBARU.

Ενώ οι πελάτες μου ανέμεναν για τα επόμενα έτη της συνεργασίας μας αυξητικές πωλήσεις λόγω των επενδύσεων που είχαν κάνει με βάση τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές που τους επιβλήθηκαν με δικές σας οδηγίες μέσω του κεντρικού σας εισαγωγέα στην Ελλάδα αλλά και του αρίστου ονόματός τους στην αγορά, κι ενώ εδέχοντο υποσχέσεις για θετική πορεία λόγω των νέων μοντέλων που θα κυκλοφορούσατε στην αγορά ( όπως για παράδειγμα το SUV με την ονομασία ΧV ) και των εκ μέρους σας διενεργηθησομένων οικονομικών και εμπορικών κινήσεων, στις 11/10/2012 έλαβαν με έκπληξη επιστολή από εσάς την οποία υπέγραφε ο Κεnji Mukai δια της οποίας μας γνωστοποιήσατε ότι από της 26ης Σεπτεμβρίου 2012 η εταιρία ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΜΟΤΟΡΣ ΑΒΕΕ δεν ήταν πλέον εξουσιοδοτημένος διανομέας και εξουσιοδοτημένο μέλος του επισήμου δικτύου διανομής αυτοκινήτων SUBARU, και ότι εσείς ευρίσκεστε στην διαδικασία ερεύνης για τον διορισμό αντικαταστάτη τους !!!

Ωστόσο και παρά τις διαβεβαιώσεις σας για τον διορισμό αντικαταστάτη στην Ελλάδα, εσείς με σειρά αντιφατικών ενεργειών, αντιφατικών ανακοινώσεων και παραλείψεών σας μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχετε προβεί σε άμεση ή έστω εντός ευλόγου χρόνου αντικατάσταση του κεντρικού εισαγωγέα και διανομέα σας στην Ελλάδα, όπως δεσμευτήκατε και όπως οφείλατε, αλλά αδυνατείτε και αδιαφορείτε πλήρως για την εξεύρεση οιασδήποτε λύσης για την εκτέλεση παραγγελιών νέων αυτοκινήτων, για εκτέλεση παραγγελιών ανταλλακτικών και την υλοποίηση εγγυήσεων, με αποτέλεσμα να έχει απωλεσθεί πλέον εξ αποκλειστικής υπαιτιότητός σας κάθε είδους αξιοπιστία ως προς τη μάρκα SUBARU στην Ελλάδα ενώ αυτοκίνητα πελατών μας να παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω ελλείψεως ανταλλακτικών και αδυναμίας επισκευής τους.

Οι πελάτες μου δέχονται ήδη καθημερινά τα εντονότατα παράπονα των πελατών τους οι οποίοι ήδη απειλούν με αγωγές και μηνύσεις ενώ η ζημία που υφίστανται ( οι πελάτες μου ) καθημερινά είναι τεράστια.

Ενδεικτικό της αδιαφορίας σας ως προς την επίλυση των προβλημάτων είναι το γεγονός ότι ουδέποτε έχετε απαντήσει στις επανειλημμένες και αγωνιώδεις επιστολές μας ( Ενδεικτικά : 15/01/2013, 07/03/2013, 11/04/2013, 3/7/2013 προς τον Masamichi Kudo, 3/6/2013 προς τον Iwai Nobusuke, 12/06/2013 προς Maruyama Yasuhiro, 20/05/2013 προς τον Maruyama Yasuhiro, 12/06/2o13 Maruyama Yasuhiro 10/05/2013 προς τους Masamichi Kudo, Κοjima, maeda toshihisa, ενώ στην 22/01/2013 επιστολή μας προς υμάς μέσω του Junichi Nagumo, γραμματέα της Ιαπωνικής Πρεσβείας στην Ελλάδα απαντήσατε προφορικά ότι το ζήτημα θα επελύετο άμεσα και θα προβαίνατε σε δημόσια ανακοίνωση, γεγονός που επίσης δεν πραγματοποιήθηκε ) για την εξεύρεση λύσεως ως προς την επείγουσα εκτέλεση νέων παραγγελιών αυτοκινήτων και ανταλλακτικών ενώ παραλείπετε συστηματικά να παρέμβετε στην διαρκή ανακοίνωση φημών και διαδόσεων στην ελληνική αγορά περί δήθεν αναθέσεως της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα σε διάφορες κάθε φορά εταιρίες όπως η εταιρία SUBARU ITALY ή η ελληνική εταιρία Agripan ( Πλειάδες Motors ) ή στη διάδοση και ανακοίνωσή σας ότι η εταιρία ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΜΟΤΟΡΣ ΑΒΕΕ δήθεν συνεχίζει να λειτουργεί ως εξουσιοδοτημένος κεντρικός σας εισαγωγέας μέχρι την 30/09/2013 ειδικά ως προς τα ανταλλακτικά Subaru ( χωρίς όμως ουδεμία εκ των ως ανωτέρω εταιριών να έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει παραγγελίες των πελατών μου !! )

Για τους ανωτέρω λόγους διαμαρτύρομαι εντόνως για την καταχρηστική και αθέμιτη εκ μέρους σας συμπεριφορά η οποία βλάπτει ανεπανόρθωτα τα συμφέροντα των πελατών μου

Σας καλώ όπως εντός 5 ημερών από της κοινοποιήσεως της παρούσης με ενημερώσετε υπεύθυνα και εγγράφως για την λύση που πρόκειται να δώσετε στα ως ανωτέρω κρίσιμα για την επιβίωσή των επιχειρήσεων των εντολέων μου ζητήματα ήτοι : για τον ακριβή χρόνο αντικατάστασης και διορισμού νέου κεντρικού διανομέα και εισαγωγέα SUBARU στην Ελλάδα και - κυρίως - από ποιόν προμηθευτή ή προμηθευτές οι πελάτες μου θα αγοράζουν αυτοκίνητα και ανταλλακτικά SUBARU και με ποιούς όρους, και πώς θα επιλύονται τα ζητήματα εγγυήσεων. Η επίλυση των ζητημάτων αυτών είναι ζήτημα επιβίωσης ή όχι των επιχειρήσεων των εντολέων μου μας και δείγμα ελάχιστου σεβασμού στους 19.000 πελάτες στην Ελλάδα που εμπιστεύτηκαν την μάρκα και τα προϊόντα σας

Σας δηλώνω ότι σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσομαι ρητά για την προσφυγή μου ενώπιον των αρμοδίων δικαστικών και άλλων διοικητικών εθνικών και διεθνών αρχών για την ανόρθωση των ζημιών των εντολέων μου, την αποκατάσταση της τρωθείσης ηθικής βλάβης των εταιριών τους και την εν γένει προάσπιση των συμφερόντων τους.

Με τη ρητή επιφύλαξη παντός δικαιώματός μας αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα πρός ήν απευθύνεται πρός γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντας την ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως".

Καμία απάντηση από το Σύνδεσμο Εισαγωγέων

Πάντως η πρόσφατα αντικατασταθείσα και μέχρι πρότινος κεντρική αντιπρόσωπος της Subaru στην Ελλάδα, Subaru Motors Hellas, αναμένει μέχρι και αυτή τη στιγμή την απάντηση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, αναφορικά με την ανάληψη της εισαγωγικής από την “Πλειάδες Motors”, η οποία στο δικαστήριο για τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει, ανέφερε πως έχει υποβάλει όλα τα έγγραφα στον Σύνδεσμο Εισαγωγέων, με βάση τα οποία αποδεικνύεται πως είναι ο νέος εισαγωγέας.

Θυμίζουμε ότι όλα ξεκίνησαν, όταν η Fuji Heavy Industries κατήγγειλε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2012 τη σύμβαση, που είχε με τη Subaru Motors Hellas – μέχρι πρότινος διανομέας στην Ελλάδα -, ενώ δεν γνωστοποίησε σε κανέναν ότι λίγες ημέρες αργότερα υπεύθυνη για την ελληνική αγορά ορίστηκε η Subaru Italia, η οποία όρισε ως νέα εταιρεία διανομής την “Πλειάδες Motors”.