Η κινέζικη βιομηχανία αυτοκινήτου φέρεται να έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα.
Οι επιδιώξεις των Κινέζων για να αναδειχθούν στο άμεσο μέλλον ως πρώτη δύναμη φαίνεται ότι θα αργήσει αρκετά ακόμη...
Η χώρα εξήγαγε συνολικά 84.400 αυτοκίνητα, τουλάχιστον 20% λιγότερα από όσα εξήχθησαν πέρσι την ίδια περίοδο. Ωστόσο, τα ανησυχητικά σημάδια δεν εξαντλούνται στις περσινές συγκρίσεις. Η πτώση στις πωλήσεις για το μήνα Ιούνιο ακολούθησε μια ακόμη πτώση της τάξης του 16% το Μάιο.
Οι Κινέζοι επιχειρηματίες έχουν εν πολλοίς προσεγγίσει χώρες που αντιμετωπίζουν οικονομικές και πολιτικές δυσκολίες και αυτό είναι το βασικό επιχείρημα των ιθυνόντων τους. Πράγματι, τα στοιχεία της εσωτερικής επικράτειας της Κίνας μπερδεύουν τους επιχειρηματίες, καθώς δείχνουν αύξηση ζήτησης κατά 11% παρά την επιβράδυνση της ανάπτυξης.
Ωστόσο, οι κινεζικές εταιρείες έχουν κεφαλοποιήσει το 38% των πωλήσεων επιβατηγών αυτοκινήτων. Ωστόσο, στην αγορά έχουν αρχίσει και πάλι να κυριαρχούν οι φίρμες και οι εταιρείες εκτός Κίνας. Αυτό το στατιστικό στοιχείο αντικατοπτρίζεται περίτρανα στη συνολική μείωση των πωλήσεων των κινεζικών βιομηχανιών αυτοκινήτων συνολικά κατά 47% για το πρώτο εξάμηνο του 2013, σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2012.