Μετά το μεγάλο κόστος δύο ανακλήσεων των αυτοκινήτων της, τη χρεοκοπία του προμηθευτή μπαταριών A123 Systems, την καταστροφή 300 αυτοκινήτων -που προορίζονταν για εξαγωγή στην Ευρώπη- από τον τυφώνα Σάντι, την αναστολή της παραγωγής και την παραίτηση του ιδρυτή και προέδρου, Henrik Fisker, η Fisker Αutomotive βρίσκεται αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία. Με το 75% του προσωπικού να έχει απολυθεί, η καινοτόμος αμερικανική εταιρεία plug-in υβριδικών αυτοκινήτων προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει επενδυτές που τη θα διασώσουν από τα χειρότερα. Αν αυτό δεν επιτευχθεί, η χρεοκοπία είναι δεδομένη.
Η Fisker ιδρύθηκε το 2007 στην Νότιο Καλιφόρνια, από τον κορυφαίο σχεδιαστή Henrik Fisker (BMW Z8, Aston Martin DB9, Aston Martin Vantage) και τον επιχειρηματικό του εταίρο Bernhard Koehler. Το 2008 παρουσίασε το Fisker Karma, το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο εκτεταμένης αυτονομίας στον κόσμο, που άρχισε να πωλείται το 2011. Το Κarma είναι το πρώτο και μέχρι σήμερα μοναδικό αμερικανικό αυτοκίνητο που κέρδισε το βραβείο του πολυτελούς αυτοκινήτου της χρονιάς από το BBC Top Gear. Ωστόσο, το... κάρμα του δεν αποδείχθηκε τελικά και τόσο θετικό!