Η διοίκηση των συμβουλίων εργαζομένων των Adam Opel AG, IG Metall και η Opel ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις για το σχέδιο “Deutschlandplan” της εταιρείας. Κύρια σημεία της συμφωνίας είναι μέτρα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και της αποδοτικότητας, καθώς και σαφής δέσμευση και για τα τέσσερα εργοστάσια της Opel στη Γερμανία και διασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι τα τέλη του 2016.
"Η General Motors υποστηρίζει πλήρως την Opel και διασφαλίζει την απαραίτητη χρηματοδότηση για τα επόμενα χρόνια μέχρις ότου επιστρέψουμε στην κερδοφορία" δήλωσε ο αντιπρόεδρος της General Motors και πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Opel, Steve Girsky. Σε αντάλλαγμα, καταργούνται κάποιες πρόσθετες πληρωμές, όπως xριστουγεννιάτικα μπόνους, πέραν της γενικής κλίμακας πληρωμών.
Η Opel προτείνει να μη σταματήσει η παραγωγή ολόκληρων οχημάτων στο εργοστάσιο του Μπόχουμ στις αρχές του 2015. Η παραγωγή του Zafira Tourer μπορεί να παραμείνει εκεί μέχρι την κατάργηση του μοντέλου, κάτι που αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2016. "Η Opel επιθυμεί να παραμείνει στο Μπόχουμ. Θέλουμε να διατηρήσουμε την αποθήκη μας στο Μπόχουμ. Θέλουμε να διασφαλίσουμε συνολικά περίπου 1.200 συμβατικές θέσεις εργασίας και να μετατρέψουμε τη μονάδα σε εργοστάσιο παραγωγής εξαρτημάτων" δήλωσε ο Girsky. Περίπου 600 θέσεις εργασίας μπορούν να διασφαλιστούν στις αποθήκες, ενώ 600 επιπλέον μελετώνται για το τμήμα παραγωγής εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας. Σε ό,τι αφορά το κιβώτιο F13, η Opel προτείνει να συνεχίσει την παραγωγή στο Μπόχουμ, αντί να τη σταματήσει στο τέλος της χρονιάς όπως είχε προγραμματιστεί. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, η παραγωγή θα μειωθεί από τρεις σε δύο βάρδιες. Η Opel προσφέρει ελκυστικά πακέτα αποζημίωσης λόγω απόλυσης και προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης για τους 700 θιγόμενους εργαζομένους.
Επίσης, υπήρξαν διαπραγματεύσεις για το μέλλον των εργοστασίων σε Άιζεναχ, Καϊζερσλάουτερν και Ρίσελσχαϊμ. Στο πρώτο θα συνεχιστεί η παραγωγή δύο μοντέλων μετά το 2015, στη Μονάδα παραγωγής των Corsa και Adam. Το εργοστάσιο εξαρτημάτων του Καϊζερσλάουτερν είναι επίσης διασφαλισμένο μέχρι το 2016, ενώ θα κατασκευαστεί ένα δεύτερο μοντέλο στο κύριο εργοστάσιο του Ρίσελσχαϊμ και μετά το 2015. Η επόμενη γενιά του βραβευμένου Insignia θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Ρίσελσχαϊμ, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων F40.