Μετά το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης, η έκδοση περιορισμένων αντιτύπων Launch Edition (400 στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, 500 στη Βόρεια Αμερική και 100 στον υπόλοιπο κόσμο) είναι έτοιμη προς άμεση παραγωγή. Η συλλεκτική αυτή έκδοση είναι πολύ ιδιαίτερη και έρχεται να καλύψει το χρονικό κενό μέχρι την κανονική παραγωγή του μοντέλου που θα ξεκινήσει επίσημα τον Ιούνιο 2013 και διακρίνεται από ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όπως τα στοιχεία από ανθρακονήματα και το ειδικό λευκό χρώμα του αμαξώματος. Ένα επιπλέον μοναδικό προνόμιο αφορά στη δυνατότητα εκπαίδευσης των αγοραστών στην γρήγορη οδήγηση από επαγγελματίες οδηγούς-εκπαιδευτές στην Ιταλία.
Η 4C Launch Edition μπορεί να παραγγελθεί άμεσα σε μια τιμή που για την ελληνική αγορά αναμένεται στα 65.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (χωρίς τους πρόσθετους φόρους τέλους ταξινόμησης και πολυτελείας). Η τιμή του μοντέλου κανονικής παραγωγής αναμένεται να ανακοινωθεί το Μάιο 2013.Λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος και της ιδιαιτερότητας της 4C Launch Edition, ο πελάτης ακολουθεί μια διαδικασία προκράτησης (ισχύει για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες), η οποία καταλήγει στην υπογραφή ενός συμβολαίου με στόχο να συμπεριληφθεί το όνομά του σε μια λίστα αναμονής.
Το μικρό, διθέσιο κουπέ μήκους μόλις 3,99 μ., πλάτους 2,00 μ. και 1,18 μ. ύψους διαθέτει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1750 Turbo με ισχύ 240 ίππων και ροπή 350 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού ξηρού συμπλέκτη. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα πάνω από 250 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. Το μονοκόκ πλαίσιο της 4C είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, τεχνολογίας "pre-preg" που προέρχεται από τη Formula 1 και ζυγίζει μόνο 65 κιλά, μέσα στο οποίο έχει δημιουργηθεί ο χώρος για τον οδηγό και τον επιβάτη. Το εμπρός και το πίσω μέρος του πλαισίου και οι ενισχύσεις της οροφής είναι από αλουμίνιο, ενώ το αμάξωμα είναι από σύνθετα υλικά, που είναι 20% ελαφρύτερο από το χάλυβα και ανθεκτικό στη διάβρωση. Τα καθίσματα έχουν μία δομή από ανθρακονήματα και φάιμπεργκλας. Το αποτέλεσμα είναι η συγκράτηση του βάρους σε πολύ χαμηλό επίπεδο (895 κιλά είναι το βάρους του άδειου αυτοκινήτου) σε συνδυασμό με μέγιστη δυνατή αντοχή και στρεπτική ακαμψία, αλλά και η βελτιστοποίηση του κέντρου βάρους, που προσφέρει σημαντικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.