H γκάμα του πεντάθυρου Lancia Ypsilon εμπλουτίζεται περαιτέρω με τη νέα έκδοση 0.9 TwinAir Ecochic διπλού καυσίμου (μεθανίου - βενζίνης), που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις 19 Ιανουαρίου στην ιταλική αγορά.
Ο νέος κινητήρας εκπέμπει μόνο 86 γρ./χλμ. CO2 με μεικτή κατανάλωση μόλις 3,1 κιλά/100 χλμ. όταν λειτουργεί με μεθάνιο, ενώ χρειάζονται λιγότερα από 12 ευρώ για το γέμισμα ενός ρεζερβουάρ μεθανίου (τιμή Ιταλίας). Ησυνολική αυτονομία χρησιμοποιώντας και τα δύο ρεζερβουάρ, μεθανίου και βενζίνης, είναι μεγαλύτερη από 1.300 χλμ. (υπολογίζοντας την κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης).
Καταναλώνοντας μεθάνιο ο κινητήρας, πέραν της οικονομίας καυσίμου, είναι πολύ φιλικός προς το περιβάλλον. Σε σχέση με έναν αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα, δεν εκλύει μικροσωματίδια, και οι εκπομπές οξειδίων αζώτου είναι περίπου 90% χαμηλότερες. Συγκριτικά με έναν κινητήρα βενζίνης παράγει 75% λιγότερους άκαυτους υδρογονάνθρακες, 50% χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων αζώτου και 23% χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Συγκρινόμενος με το συμβατικό κινητήρα βενζίνης, ο 0.9 Twinair διπλού καυσίμου χρησιμοποιεί διαφοροποιημένα εξαρτήματα στο σύστημα τροφοδοσίας, όπως η πολλαπλή εισαγωγής αέρα του κινητήρα, τα μπεκ ψεκασμού, το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και η έδραση των βαλβίδων με χρήση υλικών αυξημένης αντοχής και διαφορετική γεωμετρία.
Τα δύο συστήματα καυσίμου λειτουργούν ανεξάρτητα, ενώ σε κανονικές συνθήκες ο κινητήρας εκκινεί με βενζίνη και στη συνέχεια λειτουργεί με καύση μεθανίου. Η εναλλαγή αυτή γίνεται αυτόματα και άμεσα. Ο κινητήρας γυρίζει αυτόματα στη χρήση βενζίνης μόνο όταν εξαντλείται το μεθάνιο, ενώ πάντα υπάρχει δυνατότητα αλλαγής χειροκίνητα μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό. Η αποθήκευση μεθανίου γίνεται σε δύο δεξαμενές χωρητικότητας 12 κιλών που αντιστοιχούν σε 72 λίτρα υπό πίεση 200 bar και είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών. Η νέα έκδοση του Lancia Ypsilon 0.9 Twinair Ecochic είναι διαθέσιμη σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Silver και Gold, ενώ δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στην Ελλάδα.