Η πολιτική της Toyota, με την στροφή προς την εξέλιξη και στήριξη της υβριδικής τεχνολογίας από τα τέλη της δεκαετίας του '90, αποδίδει καρπούς: Όχι μόνο στις ΗΠΑ, όπου η εν λόγω τεχνολογία αποτελεί τη σημαντικότερη πρόταση μείωσης της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων (αναπληρώνοντας την απουσία των κινητήρων ντίζελ από τη συγκεκριμένη αγορά), αλλά και στην Ευρώπη. Πλέον, η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει 10 υβριδικά μοντέλα με τα σήματα της Toyota και της Lexus, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε το λανσάρισμα 21 ακόμα υβριδικών μοντέλων σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2015.
Το 500.000ό ευρωπαϊκό υβριδικό της, ένα ασημί Yaris Hybrid που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Βαλενσιέν στη Γαλλία, παραδόθηκε στον κο Pierre Schilder, Fleet Manager της EURO MEDIA France, λίγο πριν τελειώσει το 2012. Τα 375.000 υβριδικά Toyota και 125.000 Lexus που έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα δείχνουν καθαρά ότι η υβριδική τεχνολογία είναι τώρα η πλέον mainstream πρόταση για τους Ευρωπαίους πελάτες. Από το 2000 που το Prius λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus αυξάνονται συνεχώς και σήμερα αποτελούν περίπου το 15% του συνολικού όγκου πωλήσεων Toyota.
"Με τα συνεχόμενα λανσαρίσματα των νέων υβριδικών μοντέλων μας, κυρίως στις σημαντικές κατηγορίες B και C -το Yaris Hybrid και το νέοAuris Hybrid- πιστεύουμε ότι η υβριδική τεχνολογία έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο για την Ευρώπη», δήλωσε ο κος Karl Schlicht, εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Motor Europe. «Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε στην αγορά αυτοκινήτου προσφέροντας υβριδικά οχήματα στο ευρύ κοινό".
Συνολικά έχουν πουληθεί σχεδόν 5 εκατομμύρια υβριδικά σε όλο τον κόσμο, με το Prius να κατέχει τη μερίδα του λέοντος, με 3 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ Toyota και Lexus αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 1,2 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο.