Η οικονομική κρίση δεν στάθηκε ικανή να ανατρέψει τα προγράμματα εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών
Η οικονομική κρίση δεν στάθηκε ικανή να ανατρέψει τα προγράμματα εξέλιξης των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σαν αντικείμενο την εξέλιξη των μεγάλων SUV. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δημιουργούν νέα μοντέλα υψηλής αξίας καθώς και ειδικές εκδόσεις που απευθύνονται σε μερίδα καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.
Η Audi, εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της στην εξέλιξη των οχημάτων ελευθέρου χρόνου και λανσάρει δυο νέες εκδόσεις του Q7. Το μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της γερμανικής φίρμας διατίθεται στις εκδόσεις SQ7 και e-tron. Πρόκειται για δυο προτάσεις με αναβαθμισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, οι οποίες διακρίνονται για την απόδοση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.
Το Audi SQ7, αποδίδει ισχύ 435 ίππους και ιδιαίτερα υψηλή ροπή η οποία φτάνει τα 90,6 χλγμ. Αξιοσημείωτο στοιχείο είναι και η κλίμακα παροχής της ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.000 σ.α.λ. Η ευεργετική της επίδραση στην κίνηση του αυτοκινήτου εμφανίζεται μέχρι τις 3.250 σ.α.λ.
Ο ανασχεδιασμένος κινητήρας 4.000 κ.εκ. TDI κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, ο οποίος εξαλείφει σε μεγάλο βαθμό, το turbo lag, αφού η ενεργοποίησή του απαιτεί λιγότερα από 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Έτσι το μεγάλων διαστάσεων SUV αναπτύσσει αξιοσημείωτα ποσά ισχύος από τις χαμηλές στροφές.
Η προσπάθεια παροχής ισχύος έχει σύμμαχο και τους δυο επιπλέον στροβιλοσυμπιεστές, οι οποίοι ενεργοποιούνται στις υψηλές στροφές.
Οι επιδόσεις είναι στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας. Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4.8’’. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση προσδιορίσθηκε στα 7,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 194 γραμ./χλμ.
Μια ακόμα καινοτομια είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα ενεργοποίησης των δυο αντιστρεπτικών. Αυτό το σύστημα βελτιώνει την ακρίβεια του αυτοκινήτου στο στρίψιμο και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος.
Το Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro, ανήκει στη κατηγορία των plug-in υβριδικών SUV. Ο πετρελαιοκινητήρας 3.000 κ.εκ. TDI V6 συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης quattro. Η ισχύς φτάνει τους 373 ίππους και η ροπή τα 70,4 χλγμ. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2’’. Μέση εργοστασιακή κατανάλωση μόλις 1,8 λίτρα/100χλμ., σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκίμων. Εξοπλίζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία φορτίζεται πλήρως από μια βιομηχανική πρίζα με ισχύ 7,2 KW σε περίπου δυόμιση ώρες. Η μέγιστη αυτονομία είναι έως 1.400 χλμ.
Όλες οι πληροφορίες για την ενεργειακή ροή του plug– in υβριδικού συστήματος, του μετρητή ισχύος καθώς και άλλων σημαντικών στοιχείων σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου, εμφανίζονται στην οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης. Η τιμή πώλησης καθορίστηκε στα 86.800 ευρώ.