Η οικονομική κρίση που μαστίζει την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι η αιτία που ώθησε τη Jaguar στην απόφαση να μην προχωρήσει στην παραγωγή της C-X75. Το υβριδικό supercar που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2010 και έκτοτε κέρδισε διάφορα βραβεία σχεδιασμού και καινοτομίας, θα κατασκευαζόταν σε 250 αντίτυπα το 2015.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της βρετανική εταιρείας "λαμβάνοντας υπόψη το οικονομικό τοπίο και τα μέτρα λιτότητας, η κατασκευή ενός supercar του 1 εκ. λιρών είναι λάθος. Ειδικά όταν υπάρχουν σημαντικότερα πρότζεκτ, πάνω στα οποία εργαζόμαστε". Παρόλα αυτά η εξέλιξη των πέντε πρωτότυπων θα συνεχίσει από μια μικρή ομάδα μηχανικών της Jaguar και της Williams F1, ώστε να πουληθούν σε συλλέκτες, ενώ πολλές από τις τεχνολογικές καινοτομίες της C-X75 (πάνω από 100 ευρεσιτεχνίες έχει κατοχυρώσει η Jaguar κατά τη διάρκεια της εξέλιξής της) θα συνεχίσουν να εξελίσσονται μέχρι να βρουν το δρόμο προς την ευρεία παραγωγή.
Ενδεικτικά αναφέρουμε πως ο 1600αρης κινητήρας είναι εξαιρετικά πολύστροφος (πάνω από 10.000 σ.α.λ.), είναι εφοδιασμένος με μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο, αποδίδοντας 500 ίππους, ενώ σε συνδυασμό με ένα εξαιρετικά ελαφρύ ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τους 900 ίππους και τα 900 Nm ροπής. Παράλληλα, μια μπαταρία νέας τεχνολογίας εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για περίπου 100 χλμ.