Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζει το οικονομικό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, το Groupe της Renault κατάφερε και το 2015 να συνεχίσει επιτυχημένα την αναπτυξιακή του πορεία, αποτελώντας την αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ευρώπη και αξιοσημείωτες επιδόσεις στο κομμάτι των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνοπτικά:
• Οι πωλήσεις του Ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα παρουσίασαν αύξηση 3,3% δημιουργώντας νέο ρεκόρ με 2.800.242 οχήματα.
• H αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου στην Ευρώπη έφτασε το 10,2%, με το M.S.% να αγγίζει το 10,1% (PC+LCV)
• Η Renault ήταν το 2015 η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη (+12,3% & M.S. 7,8%)
• Η Renault διατήρησε την πρωτοπορία της στα οχήματα πόλης (Α+Β segment) χάρη στην επιτυχία των Twingo, Clio & Captur. Παράλληλα το Captur διατήρησε την πρώτη θέση στην κατηγορία Β crossover)
• Η Renault διατήρησε στην Ευρώπη την 1η θέση στα LCV για 18η συνεχόμενη χρονιά
• H Dacia συνέχισε την ανοδική της πορεία με αύξηση των πωλήσεων κατά 3,6% και πωλήσεις ρεκόρ (374.458 οχήματα)
• Η Renault είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη στα ηλεκτρικά οχήματα. Αύξηση των πωλήσεων κατά 49% στα 23.086 οχήματα (εκτός του Twizy), ενώ το ΖΟΕ είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των επιβατικών με 18.453 μονάδες (+68%)
• Στη Γαλλία τα Clio, Captur, Twingo και Espace είναι οι ηγέτες στις κατηγορίες τους. Το ίδιο ισχύει και για τα Trafic, Master και Kangoo.
Το Groupe Renault στοχεύει να συνεχίσει το ίδιο δυναμικά και το 2016, καθώς η έλευση νέων μοντέλων ενισχύει σημαντικά την παρουσία της μάρκας, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η περαιτέρω ενίσχυση της γεωγραφικής επέκτασης των δραστηριοτήτων του Ομίλου στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές (Κίνα, Ινδία). Τέλος, η πλήρης εμπλοκή της Renault στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, με εξολοκλήρου δική της ομάδα, δίνει με τον καλύτερο τρόπο το στίγμα της φιλοσοφίας της μάρκας. Η παρουσίαση της νέας ομάδας σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Φεβρουαρίου ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της γαλλικής φίρμας.