Opel Astra TCR: Αγωνιστικό για… ιδιώτες

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του διεθνούς TCR (Touring Car Racing) στο σιρκουί Jules Tacheny στο Mettet (Βέλγιο), η Opel αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες πελατών (customer racing). Το Opel Astra TCR συνδυάζει σύγχρονη αγωνιστική τεχνολογία με μία αποτελεσματική φιλοσοφία ασφάλειας, ενώ απέχει ελάχιστα από την παραγωγή. Επιτρέπει στις ομάδες της Opel να τρέχουν σε αγώνες μικρών και μεγάλων αποστάσεων (όπως ο 24ωρος αγώνας του Nürburgring) με ένα όχημα χωρίς τεχνικές αλλαγές.

Το 5θυρο Astra χρησιμοποιεί έναν αποδοτικό, 2λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 330 ίππους και μέγιστη ροπή 42,8 χγρμ, διασφαλίζοντας επαρκή επιτάχυνση για όχημα με απόβαρο 1200 κιλά. Αυτή η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω σειριακού, 6τάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου με χειριστήρια αλλαγών (paddles) στο τιμόνι. Τη σύνδεση κινητήρα-κιβωτίου αναλαμβάνει ένας συμπλέκτης με δύο δίσκους από συσσωματωμένο μέταλλο. Ένα αυτοματοποιημένο διπλό σύστημα αποσύμπλεξης εξασφαλίζει τη σταθερότητα στα κατεβάσματα σχέσεων. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο επιβραδύνει με δισκόφρενα 378 χλστ με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και δισκόφρενα 265 χλστ με 2πίστονες δαγκάνες πίσω, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την κατανομή πέδησης από το cockpit.

Το πλαίσιο είναι πλήρως προσαρμοζόμενο και υποστηρίζεται από υπερσύγχρονη τεχνολογία αποσβεστήρων. Η αεροδυναμική με ρυθμιζόμενο εμπρός splitter και πίσω αεροτομή (που για λόγους κόστους είναι στάνταρ εξαρτήματα και ίδια σε όλα τα οχήματα TCR), παίζει ρόλο στο «στήσιμο» του οχήματος. Ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης όπως ABS και ESP δεν επιτρέπονται.

Προκειμένου οι ομάδες πελατών Opel να μπορούν να χρησιμοποιούν το Astra TCR τους για αρκετά χρόνια χωρίς να κάνουν τεχνικές ρυθμίσεις, το αυτοκίνητο ήδη εφοδιάζεται με χαρακτηριστικά που η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) θα επιβάλλει ως υποχρεωτικά από τη σεζόν του 2017 όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας των 100 λτ.

Η φιλοσοφία του TCR ταιριάζει άριστα με αυτή τη φιλοσοφία του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, δηλαδή ισχυρά, εντυπωσιακά αυτοκίνητα τουρισμού που παραπέμπουν έντονα στα μοντέλα παραγωγής και που διατίθενται σε προσιτές τιμές.

Το TCR προσφέρει επίσης στην Opel την ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσει το νέο της μοντέλο παραγωγής σε αγωνιστικό περιβάλλον στις εμπλεκόμενες αγορές. Τα διάφορα εθνικά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένης της νέας Γερμανικής σειράς TCR (ADAC TCR Germany), με διοργανώτρια την επί μακρόν εταίρο της Opel, ADAC, αλλά και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι ιδανικό πεδίο δράσης για την Opel και τις ομάδες πελατών της. Χάρη στην τρίπτυχη φιλοσοφία του - Εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και το παγκόσμιο TCR International – οι ομάδες πελατών μπορούν να τρέχουν σε όλο τον κόσμο με το ίδιο αυτοκίνητο.

Το Astra TCR εξελίσσεται σε στενή συνεργασία με την παραδοσιακή εταίρο της Opel, Kissling Motorsport, από το Bad Münstereifel. Οι πρώτοι έλεγχοι επιδόσεων θα αρχίσουν πριν τα τέλη Οκτωβρίου. Ένας περιορισμένος αριθμός Opel Astra TCR θα παραδοθεί σε επίλεκτες ομάδες πελατών από το Φεβρουάριο της ερχόμενης χρονιάς. 

 

Σχετικά Tags
Opel