Με νέα “αρχιτεκτονική” τα επόμενα compact μοντέλα της Volvo

H Volvo επεκτείνει τη γκάμα της σε νέες κατηγορίες και παρουσιάζει μία νέα, σπονδυλωτή αρχιτεκτονική πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα μικρότερα, compact μοντέλα της. Η πλατφόρμα ονομάζεται Compact Modular Architecture – CMA ή σε ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά «Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική». Πρόκειται για μια μικρότερη αλλά εξίσου προηγμένη εκδοχή της αναγνωρισμένης και πολύ επιτυχημένης SPA (Scalable Product Architecture) - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος. Το πρώτο αυτοκίνητο της σουηδικής μάρκας που θα βασίζεται στη CMA αναμένεται να λανσαριστεί το 2017.

Με την παρουσίαση και της CMA, πλέον όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Volvo θα βασίζονται πάνω σε μόλις δύο ευέλικτες και απολύτως ευμετάβλητες αρχιτεκτονικές. Η παράλληλη εξέλιξη της SPA και της CMA αποτελεί το θεμέλιο της προϊοντικής ανανέωσης και στρατηγικής ανάπτυξης της φίρμας, η οποία περιλαμβάνει την αντικατάσταση όλων των μοντέλων της γκάμας της μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά και ετήσιες πωλήσεις περίπου 800.000 αυτοκινήτων. Η εν λόγω διαδικασία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του XC90, με επόμενο μοντέλο να είναι το Νέο S90.

Η CMA επιτρέπει στη Volvo να λανσάρει compact μοντέλα με τα ίδια premium μηχανικά χαρακτηριστικά που απολαμβάνουν οι πελάτες των μεγαλύτερων μοντέλων της, τα οποία είναι βασισμένα στην SPA. Στα κοινά τεχνολογικά στοιχεία ανάμεσα στην SPA και τη CMA θα περιλαμβάνονται συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων (τόσο συμβατικές όσο και νέες, υβριδικές plug-in εκδοχές), μονάδες ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κλιματισμού, δίκτυα δεδομένων και συστήματα ασφαλείας που θα φέρουν τη σουηδική εταιρεία ακόμα πιο κοντά στη υλοποίηση του Vision 2020 (Όραμα 2020): τις μηδενικές απώλειες ζωής ή σοβαρούς τραυματισμούς οποιουδήποτε επιβαίνει σε ένα καινούργιο μοντέλο Volvo το οποίο εμπλέκεται σε κάποιο ατύχημα.

Η CMA θα αλλάξει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η Volvo θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητά  της στο μέλλον, καθώς στην ίδια αρχιτεκτονική θα βασίζεται μια ευρεία γκάμα μοντέλων, κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, ηλεκτρικών συστημάτων και τεχνολογιών ποικίλης πολυπλοκότητας. Με αυτόν τον τρόπο θα προκύπτουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας και βελτιστοποιημένη διαδικασία κατασκευής.

Η CMA σχεδιάστηκε εξαρχής για να δεχθεί ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας μια νέα διπλή μονάδα με υβριδική plug-in εκδοχή που εξελίχθηκε αποκλειστικά για τη νέα αρχιτεκτονική.

Με την πλατφόρμα αυτή, η Volvo προσδοκά σημαντική αύξηση των πωλήσεών της παγκοσμίως, καθώς η επερχόμενη γκάμα των μοντέλων της που βασίζονται στη CMA θα έχει ένα πραγματικά παγκόσμιο αποτύπωμα και θα οδηγήσει τη σουηδική φίρμα σε νέες κατηγορίες μοντέλων.

Σχετικά Tags
Volvo