Ο στόχος κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι τα μοντέλα της να διακριθούν στη παγκόσμια αγορά και να κάνουν υψηλές πωλήσεις.
Η Ford, όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα της νέας γενιάς του Mustang, πρόσεξε κάθε λεπτομέρεια, ποντάρισε στα ξεχωριστά στοιχεία του αυτοκινήτου καθώς και στην ένδοξη ιστορία του. Οι προβλέψεις της επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται για το παγκόσμιο Best seller στην κατηγορία σπορ αυτοκινήτων, το πρώτο εξάμηνο του 2015. Πάνω από 8.000 Mustang πουλήθηκαν στην Ευρώπη, με κύρια προτίμηση σε αμάξωμα fastback, κινητήρα 5.000 κ.εκ. V8 421 ίππων και αποχρώσεις αμαξώματος Race Red & Magnetic Grey.
Σε όλο τον κόσμο ταξινομήθηκαν 76.124 οχήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2015, αύξηση 56% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Η προτίμηση των ευρωπαίων οδηγών στα κιβώτια, κατανέμεται σχεδόν ομοιόμορφα, με το 51% να επιλέγει εξατάχυτο μηχανικό και το 49% εξατάχυτο αυτόματο. Ωστόσο, το αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύεται πιο δημοφιλές μεταξύ των αγοραστών της ισχυρής έκδοσης 5000 κ.εκ. V8 (57%) ενώ μεγαλύτερη προτίμηση στη μηχανική έκδοση δείχνουν οι πελάτες του 2.3 EcoBoost 317 ίππων (65%).
Διατίθεται τώρα σε περισσότερες από 100 αγορές σε όλο τον κόσμο. Σύντομα θα εξάγεται σε άλλες 25 αγορές σε όλο τον κόσμο, όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Ν. Αφρική, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ιαπωνία, Κύπρο, Μάλτα και κάποια από τα νησιά της Καραϊβικής.
Νέοι αγοραστές οδηγούν την αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ, κυρίως σε περιοχές όπως η Ν. Καλιφόρνια – η μεγαλύτερη αγορά σπορ αυτοκινήτων της χώρας – όπου οι λιανικές πωλήσεις έχουν υπερδιπλασιαστεί φέτος.
Έκανε για πρώτη φορά την είσοδό της στην κινεζική αγορά και είναι ήδη ένα από τα δημοφιλέστερα σπορ μοντέλα της περιοχής, με τις υψηλότερες πωλήσεις να καταγράφονται σε Πεκίνο, Γκουανγκντόγκ και Σαγκάη.