Από την ημέρα που η Peugeot παρουσίασε το 308, όλοι περίμεναν με ανυπομονησία την πιο σπορ του έκδοση. Με αυτό το σκεπτικό η γαλλική φίρμα κάλεσε τους ειδικούς, τους μηχανικούς της Peugeot Sport, που διαθέτουν τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο τομέα και σύντομα προέκυψε το 308 GTi.
Το 308 GTi προσφέρει στον οδηγό την απόλυτη αίσθηση οδήγησης, διαθέτοντας τον κινητήρα 1.6L THP S&S σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, 270 και 250 ίππων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, εξελιγμένο σασί, και εσωτερικό Peugeot i-Cockpit. Επιπλέον, ο κινητήρας 1.6L THP S&S είναι ένας από τους πλέον οικονομικούς στην κατηγορία του, γεγονός που πιστοποιούν τόσο οι εκπομπές του CO2 που δεν ξεπερνούν τα 139 g/km, όσο και η κατανάλωση των 6.0 λιτ/100km.
Χαρακτηριστικά ο Bruno Famin, διευθυντής της Peugeot Sport, δήλωσε:
«Όπως και με τα αγωνιστικά μοντέλα, έτσι και στην εξέλιξη του 308 GTi by PeugeotSport, εστιάσαμε τις προσπάθειές μας σε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου: Το βάρος, η αποτελεσματικότητα του πλαισίου και των φρένων, η απόδοση του κινητήρα, καθώς και τα καθίσματα με την τέλεια στήριξη είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς μας. Εκείνοι που θα αγοράσουν το αυτοκίνητο, είναι προετοιμασμένοι να ζήσουν έντονες συγκινήσεις, από μία νέα έκδοση που εξελίχθηκε ειδικά για αυτό το σκοπό από μία ολόκληρη ομάδα Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό, ένα πλήθος από χαρακτηριστικά που στοχεύουν στις απόλυτες επιδόσεις.
Από την παρουσίαση του θρυλικού 205 GTi, η Peugot έχει κάνει ευτυχισμένους πάνω από 800.000 ιδιοκτήτες των σπορτίβ μοντέλων της: το 309 GTi, το 405 Mi16, το 306 S16… το 208 GTi, το RCZ Rκαι τώρα το νέο 308 GTi.
Το νέο "308 GTi by PEUGEOT SPORT" βαφτίστηκε έτσι λόγω του ονόματος της ομάδας που φέρει την ευθύνη της εξέλιξής του.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας 1.6L THP S&S που διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: 182 kW (250 ίππων) και 200 kW(270 ίππων). Ο κινητήρας Euro6 με Stop & Start, εκπέμπει μόλις 139γρ/χλμ CO2 και δεν καταναλώνει πάνω από 6.0 λιτ/100 χλμ.
Το 308 GTi 270 έχει να επιδείξει ένα νέο ρεκόρ στην αναλογία ισχύος/βάρους, με μόλις 4,46 κιλά/ίππο, γεγονός που συνηγορεί στις εκρηκτικές του επιδόσεις (0-100χλμ σε λιγότερο από 6΄΄ και 0 – 1.000μ από στάση, σε 25.3΄΄). Eφοδιάζεται επίσης και με μπλοκέ διαφορικό Torsen, ζάντες αλουμινίου 19’’ Carbone19 και ελαστικά Michelin Super Sport. Για την ασφάλεια στο φρενάρισμα φροντίζουν δίσκοι διαμέτρου 380χλστ, μπροστά με κόκκινες δαγκάνες, και δίσκοι 268χλστ αντίστοιχα πίσω.
Με τη διαθεσιμότητα να διαφέρει ανάλογα με την αγορά, το 308 GTi250 φτάνει από στάση τα 100χλμ σε 6,2δλ. και καλύπτει το πρώτο χιλιόμετρο από στάση, σε 25,6δλ., ενώ η αναλογία βάρους/ισχύος είναι μόλις 4,82 κιλά/ίππο.
Το 308 GTi διακρίνεται και για το μοναδικό του στυλ: χαμηλωμένο κατά 11χλστ αμάξωμα, με εντελώς νέο σχεδιασμό για το εμπρός και πίσω μέρος.
Το σχεδιαστικό μοτίβο Coupe Franche, αποκλειστικό για το 308 GTi270 αναδεικνύει την αντίθεση ανάμεσα στο έντονο κόκκινο (Ultimate Red) και το βαθύ μαύρο (Perla Nera). Το 308 GTi διατίθεται σε 6 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς: UltimateRed, Magnetic Blue, Perla Nera Black, Artense Grey, PearlescentWhite και Hurricane Grey.
Πλαίσιο που συνεργάζεται με τον οδηγό, πανίσχυρος κινητήρας, απόληξη εξάτμισης, εσωτερικό Peugeot i-Cockpit, Driver Sport Pack, καθίσματα bucket... είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που σηματοδοτούν το χαρακτήρα ενός νικητή !