Η Lexus συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής και όλο αυτό το διάστημα έχει γράψει ιστορία με τις καινοτομίες της.
Πρόκειται για μία μάρκα συνυφασμένη με την προστασία, το στυλ και την αξιοπιστία, με έμφαση στις καινοτομίες, που έχουν λανσάρει κατά καιρούς τα αυτοκίνητά.
-
Το LS 600h ήταν το παγκοσμίως πρώτο πλήρως υβριδικό V8 όταν λανσαρίστηκε το 2010.
-
Ένα σύστημα ‘Climate Concierge’ τοποθετείται στην τρέχουσα γενιά LS 600h. Πρόκειται για το πρώτο στον κόσμο σύστημα ελέγχου κλιματισμού που χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερύθρων για να παρακολουθεί τη θερμοκρασία του προσώπου όσων βρίσκονται στο αυτοκίνητο.
-
Το LS 400 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που απέκτησε δορυφορικό σύστημα πλοήγησης στάνταρ το 1998.
-
Το επόμενο RC F είναι το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα μπροστά / κίνηση πίσω (RWD) που διαθέτειTorque-Vectoring Differential. Αυτό χρησιμοποιεί πολύδισκους συμπλέκτες για την κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών.
-
Το NX 300h είναι το πρώτο αυτοκίνητο στη βιομηχανία με Clari-Fi, μία τεχνολογία η οποία αναλύει και βελτιώνει την ποιότητα ήχου σε όλους τους τύπους συμπιεσμένων, ψηφιοποιημένων αρχείων μουσικής (στοιχείο του ηχοσυστήματος Mark Levinson Premium).
-
Η Lexus δημιούργησε το παγκοσμίως πρώτο πισωκίνητο (RWD) πολυτελές υβριδικό όχημα, το GS 450h το 2007.
-
Το 2006, το LS 460 λανσάρισε το παγκοσμίως πρώτο, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
-
Το εργοστάσιο της Lexus στην Kokura της Ιαπωνίας, είναι η πρώτη και μοναδική σε όλο τον κόσμο αποκλειστική Μονάδα παραγωγής υβριδικών οχημάτων. Η γραμμή συναρμολόγησης έχει σύστημα θετικής πίεσης αέρα που εμποδίζει τα αιωρούμενα σωματίδια να μολύνουν τα υβριδικά εξαρτήματα του συστήματος κίνησης.
-
Το 2005, η δεύτερη γενιά IS έγινε το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με αερόσακο συνοδηγού δύο θαλάμων, παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στην περιοχή του αυχένα και των ώμων σε μία σύγκρουση.
-
Η πρώτη αερανάρτηση εμφανίστηκε στο 2000 LS 430. Το σύστημα διατηρεί σταθερό το ύψος του οχήματος ανεξάρτητα από τον αριθμό επιβατών ή το μεταφερόμενο φορτίο. Μπορεί να ανέβει ψηλότερα κατά 20mm σε ανώμαλους δρόμους ενώ χαμηλώνει αυτόματα στις υψηλές ταχύτητες για βελτίωση της αεροδυναμικής.
-
Το 2005 Lexus RX 400h ήταν το παγκοσμίως πρώτο πλήρως υβριδικό πολυτελές SUV. Συνδύαζε ένα V6 βενζινοκινητήρα 3.3-λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας 269bhp.
-
Με την άφιξη του premium hatchback το 2011, το CT 200h έγινε το πρώτο στον κόσμο πλήρως υβριδικό πολυτελές hatchback. Συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.8-λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας 134bhp και κορυφαίες εκπομπέςCo2 87g/km (τώρα από 82g/km σε ορισμένα μοντέλα). Παραμένει το μοναδικό, πλήρως υβριδικό πολυτελές hatchback στον κόσμο.
-
Ο σωλήνας εισαγωγής του κινητήρα του CT 200h περιλαμβάνει την πρώτη στον κόσμο πλάκα σιγαστήρα για υβριδικό σύστημα κίνησης από εξαιρετικά πορώδες υλικό. Το αποτέλεσμα είναι πιο αθόρυβες επιδόσεις, αλλά με μία επιθυμητή χροιά από την εισαγωγή.
-
Η τρέχουσα γενιά GS 450h και GS 300h που λανσαρίστηκαν το 2012 και 2013, αντίστοιχα, διαθέτουν ευρεία οθόνη πολυμέσων υψηλής ανάλυσης 12.3″, παγκόσμια πρωτιά σε όχημα μαζικής παραγωγής.
-
Η σειρά GS (2012 – σήμερα) και CT 200h μπορούν να παραγγέλνονται με τιμόνι κατασκευασμένο από μπαμπού.
-
Το RX 450h εφοδιάζεται με τη δεύτερη γενιά Remote Touch Interface (RTI) που περιλαμβάνει τον πρώτο στον κόσμο μηχανισμό joystick τύπου slide. Το joystick λειτουργεί σαν ποντίκι υπολογιστή, ελέγχοντας τα συστήματα πολυμέσων στην καμπίνα.
-
Το CT 200h ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο τιμήθηκε με το Quiet Mark στη Βρετανία από την Noise AbatementSociety για τη συμβολή του στη μείωση της ηχορύπανσης.
-
Το 1989, το Lexus LS 400 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που διέθετε τηλεσκοπική κολώνα τιμονιού (ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος και την απόσταση) με αερόσακο SRS.
-
Η τρίτη γενιά LS 430 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στη βιομηχανία που διέθετε παρμπρίζ χαμηλής αντανάκλασης. Μία ειδική επίστρωση στο κρύσταλλο βοηθά στη μείωση της αντανάκλασης στην ισχυρή ηλιακή ακτινοβολία που είναι ιδιαίτερα έντονη σε ανοιχτόχρωμα ταμπλό.
-
Το VVT-iE ήταν το παγκοσμίως πρώτο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων στους εκκεντροφόρους εισαγωγής, και τοποθετήθηκε στην τέταρτη γενιά του LS 460 του 2007. Διέφερε από το προηγούμενο σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης διότι λειτουργούσε σε όλο το εύρος στροφών και θερμοκρασιών του κινητήρα ακόμα και στις 1.000rpm. Ο μεταβλητός χρονισμός ελέγχει συνεχώς τη βύθιση των βαλβίδων σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης βελτιώνοντας τις επιδόσεις.
-
Η συγκόλληση βιδών μέσω λέιζερ είναι η άλλη μια πρωτοποριακή τεχνολογία της φίρμας που χρησιμοποιεί απίστευτα ακριβείς ακτίνες λέιζερ για τη δημιουργία άριστων σημείων συγκόλλησης με ηλεκτροπόντες γύρω από τους αρμούς των πάνελ για άριστη ακαμψία αμαξώματος. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο τελευταίο Lexus LS.
-
Το 1995, το LS 400 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο όλων των εποχών που προσέφερε προαιρετικά six-disc CD autochanger.
-
Τα καθίσματα της δεύτερης γενιάς LS 400 λανσάρισαν ένα σύστημα ανάρτησης, που έφερε ελατήρια ράβδους στρέψης για βελτίωση της άνεσης και της πλευρικής στήριξης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
-
Ένα Lexus (η δεύτερη γενιά LS 400) ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διέθετε πατενταρισμένο σύστημα κολώνας τιμονιού που υποχωρεί. Έφερε έναν αυλακωτό σύνδεσμο άξονα που μπορούσε να απορροφά πρωτεύουσες και δευτερεύουσες συγκρούσεις.
-
Το 2014, η Lexus έγινε η πρώτη μάρκα αυτοκινήτου της βιομηχανίας που αναδείχτηκε πρώτη στην έρευνα ικανοποίησης πελατών UK WhatCar?/JD Power 12 φορές.