Η αξία της μάρκας Kia Motors Corporation εκτοξεύθηκε κατά 480% από το 2007, φθάνοντας από τα 929 εκατομμύρια δολάρια στα 5.4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον κατάλογο της Interbrand των 100 καλύτερων εμπορικών σημάτων για το 2014 "Best Global Brands 2014".
Αυτή η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος ξεπερνά κατά πολύ το μέσο ποσοστό αύξησης των 11 άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών στη λίστα του τρέχοντος έτους.
Η Kia εισήλθε για πρώτη φορά στην ετήσια λίστα των 100 "Best Global Brands" το 2012, καταλαμβάνοντας την 87η θέση, με την αξία της μάρκας να φθάνει τα 4.1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στη μελέτη του 2013 κατέλαβε την 83η, μετά από μία αύξηση 15% στην αξία της μάρκας και φθάνοντας τα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Κατά το παρελθόν έτος, η αξία της μάρκας Kia αυξήθηκε κατά 15%, ήτοι 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια, φθάνοντας την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία στην 74η θέση.
Η αύξηση αυτή του εμπορικού σήματος της Kia, σύμφωνα με μελέτη του τρέχοντος έτους, είναι περισσότερη από το διπλάσιο του μέσου όρου του ρυθμού της αύξησης των κορυφαίων 100 εταιριών, που είναι 7%.
Η σημαντική αύξηση της αξίας της Kia κατά το παρελθόν έτος, μπορεί να αποδοθεί σε παράγοντες, όπως η συνεχής παρουσίαση νέων ή σημαντικά αναβαθμισμένων μοντέλων το 2013 και το 2014, καθώς επίσης και η συνεχιζόμενη εξάπλωση των δραστηριοτήτων marketing υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένης της φετινής χορηγίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου στη Βραζιλία™ και του πρωταθλήματος τένις Australian Open.