Η Opel επεκτείνει την καμπάνια του Adam Rocks στα κοινωνικά δίκτυα σε συνεργασία με τον κινηματογραφιστή και μάγο του Vine, Zach King
«Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι»: το σλόγκαν για την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια με θέμα το νέο Adam Rocks. Αυτό περιγράφει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του νέου μέλους της οικογένειας Adam. Η γερμανική φίρμα εντείνει τη χρήση των καναλιών των social media στην επικοινωνία της και υπέγραψε συνεργασία με τον δημιουργό βίντεο κλιπ και βασιλιά του Vine, Zach King από το Los Angeles. Ο βιρτουόζος του είδους ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά του νέου άγριου παιδιού της Opel σε έξι, μικρής διάρκειας, δημιουργικά βίντεο κλιπ (Bubble Gum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch και Cannonball). Τα αποτελέσματα της δουλειάς του προβάλλονται στο Opel-Vine-Portal και στο κανάλι Vine του Zach King από τις 13 Οκτωβρίου. Επιπλέον, τα σποτάκια, μεταξύ των οποίων και ένα making of video, θα είναι συνδεδεμένα στις σελίδες της Opel σε YouTube, Facebook, Twitter και στο ειδησεογραφικό blog Buzzfeed.
Ο 24-χρονος Zach King έχει ήδη τιμηθεί με πολυάριθμες διακρίσεις για το έργο του και είναι ένας από τους κορυφαίους κινηματογραφιστές του Vine, ένα δημοφιλές δίκτυο βίντεο σε ΗΠΑ και Καναδά. Θεωρείται μάγος σε αυτό το είδος βίντεο και έχει πάνω από 1,9 εκατομμύρια οπαδούς στο Vine. Vine είναι μία δωρεάν εφαρμογή για smartphones. Επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους.