Πενήντα χρόνια πέρασαν από τη στιγμή που η Mustang λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη Νέα Υόρκη, ο αμερικανικός κολοσσός ποντάρει στο ρετουσάρισμα του ιστορικού μοντέλου για να μπορέσει να γίνει ελκυστικό σε όλο τον κοσμο.
Το όχημα , το οποίο θα βγει στην αγορά το 2015 , θα είναι μικρότερο , πιο εύχρηστο και πλατύτερο από το σημερινό Mustang . Η πιο αξιοσημείωτη διαφορά : αυτή είναι η πρώτη Mustang που θα παραχθεί για τις ξένες αγορές , καθώς η Ford προσπαθεί να δημιουργήσει ένα αμερικανικό πρότυπο στην παγκόσμια ναυαρχίδα της.
Στελέχη και οι μηχανικοί της Ford είπαν στο ΤΙΜΕ, ότι οι ίδιοι βρίσκονται στις επάλξεις για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των οδηγών στην Ευρώπη και την Ασία , παράγοντας ένα Mustang με το τιμόνι στη δεξιά πλευρά για το Ηνωμένο Βασίλειο , την Ινδία και την Αυστραλία , διατηρώντας παράλληλα την αυθεντική έκδοση για τους Αμερικανούς πελάτες, οι οποίοι περιμένουν . Η νέα Mustang θα έχει επίσης μια έκπληξη κάτω από την κουκούλα : ένα προαιρετικό τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Είναι ένα νεύμα προς την Ευρώπη , όπου οι τιμές του φυσικού αερίου είναι διπλάσιες από αυτές στις ΗΠΑ, ενώ ελοχεύει ο κίνδυνος χαμηλής εμπορικότητας της Mustang με μηχανή ισχύος V8 .
Τώρα , με την παραγωγή ενός Mustang και πώληση σε όλο τον κόσμο , η Ford θα πρέπει να επεκτείνει τη στρατηγική της οικοδόμησης ενός κόσμου αυτοκινήτων, τα οποία θα μπορούν να πωληθούν αποτελεσματικά με έμβλημα ένα αναγνωρίσιμο μοντέλο όπως η Mustang.