To νέο Rio διατηρεί τις καμπύλες και γίνεται πιο γρήγορο!

Εξωτερικά το Rio F/L διατηρεί τις έντονες καμπύλες του γίνεται όμως ακόμα πιο δυναμικό και σύγχρονο.  Διαθέτει νέο προφυλακτήρα εμπρός με διαφορετική σπορ μάσκακαι διαφορετικούς προβολείς ομίχλης. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν δύο επιθετικές απομιμήσεις αεραγωγών με πτερύγια. Ο νέος πίσω προφυλακτήρας, εμπνευσμένος από το pro_cee’d, προσδίδει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα αφού δείχνει πιο χαμηλό και πιο πλατύ.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό καθιστούν το Rio F/L ακόμα πιο πολυτελές. Υπάρχουν νέα διακοσμητικά πλαίσια μεταλλικής εμφάνισης στους αεραγωγούς και γύρω από το ηχοσύστημα, ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει πλέον γυαλιστερό μαύρο πλαστικό Piano Black.

Το F/L εφοδιάζεται με την ίδια γκάμα κινητήρων, οι οποίοι όμως έχουν υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, και πληρούν τις προδιαγραφές Euro6.

O κινητήρας 1.1lt Diesel έχει πλέον αυξημένη ροπή στα 18,4kgm (από 17,3) και επιτυγχάνει εκπομπές 99 gr CO2, χωρίς την χρήση του συστήματος isg.  Σημαντικά έχει μειωθεί  το επίπεδο θορύβου, καθιστώντας τον κινητήρα1.1lt Diesel από τους πιο αθόρυβους στην κατηγορία με μόλις 71d εν κινήσει .

Βελτίωση υπάρχει και στην διαδικασία αναγέννησης του DPF (σύστημα περιορισμού εκπομπών ρύπων Diesel Particulate Filter), καθώς έχουν προστεθεί δυο νέοι αισθητήρες, που εξασφαλίζουν την ακρίβεια και αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ανανέωσης. Τέλος, νέο είναι και το σύστημα τροφοδοσίας, με δύο νέες ξεχωριστές αντλίες πετρελαίου (στο ρεζερβουάρ και στον κινητήρα), εξασφαλίζοντας κορυφαία ακρίβεια και αποτελεσματικότητα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

O κινητήρας 1.4lt Diesel έχει επίσης αυξημένη ροπή στα 24,5kgm (από 22,4) και διαθέτει πλέον την μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία (segB Diesel έως 1.4lt).  Βελτίωση υπάρχει στις στροφές που αποδίδεται η ροπή, καθώς παραμένει  μέγιστη από τις 1500-2750 σαλ, δηλαδή ακόμα χαμηλότερα από πριν, κάνοντας αισθητή διαφορά στην ελαστικότητα του αυτοκινήτου και εκμηδενίζοντας την υστέρηση στις χαμηλές στροφές. 

Συνεπώς υπάρχει και μια ελαφρά βελτίωση των επιταχύνσεων: 

0-100  km/h: 13,9’’ (από 14,2’’), 60-100 km/h: 8,7’’ (από 9,1’’) & 80-120 km/h: 13,1” (από 13,9’’).  

Επίσης και ο 1.4 diesel έχει βελτιώσεις στο σύστημα αναγέννησης DPF και στο σύστημα τροφοδοσίας και μείωση στο επίπεδο θορύβου στα μόλις 72db

O κινητήρας 1.2lt βενζίνης έχει μικρή διαφορά στην ροπή (12,4kgm αντί 12,3) και στην ιπποδύναμη (84hp αντί 85), ενώ ο κινητήρας 1.4lt βενζίνης δεν εισάγεται.

Το ανανεωμένο Rio F/L διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο επίπεδα εξοπλισμού για τον κινητήρα 1.2lt βενζίνης (Inmotion & Upgrade) και σε τρία επίπεδα για τους κινητήρες 1.1lt & 1.4lt diesel (Inmotion, Upgrade & Advance).  Ο βασικός εξοπλισμός του Rio F/L παραμένει ένας από τους πλουσιότερους της κατηγορίας, προσφέροντας από την αρχική κιόλας έκδοση Inmotion, 6 αερόσακους, ESP, HAC, TPMS, ΑC, RCD & MP3 με θύρες USB & AUX καθώς επίσης και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις (π.χ. ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες κλπ).  Οι εκδόσεις Upgrade εμπλουτίζονται με δερμάτινο τιμόνι & λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 15”, LED φώτα ημέρας, Bluetooth με δυνατότητα streaming, προβολείς ομίχλης και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

Οι εκδόσεις Advance έχουν επιπλέον σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7”,κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, ιονιστή, αισθητήρας βροχής & υγρασίας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα LED φλας, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων.

Η τιμή του Rio 1.2 lt Inmotion ανέρχεται στα €10.990 με απόσυρση.

To Rio F/L, με τιμή από 11.790 ευρώ, διαθέτει τη μοναδική και μεταβιβάσιμη 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της εταιρίας.

 

Σχετικά Tags
Kia