Η βρεγμένη πίστα του Μόντρεαλ δεν επέτρεψε στις ομάδες της F1 να δοκιμάσουν διεξοδικά τα νέα ελαστικά της Pirelli, κι έτσι δεν υπήρξε ομόφωνη -όπως απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις- συγκατάθεση για τις αλλαγές στη γόμα των ελαστικών. Η μοναδική διαφοροποίηση θα είναι στη διαδικασία κατασκευής τους, ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα αποκολλήσεων του πέλματος που έχει παρατηρηθεί σε αρκετούς αγώνες της τρέχουσας σεζόν. Στις ομάδες που πίεζαν για αλλαγή στη σύνθεση της γόμας, με στόχο να γίνει πιο σκληρή -αντίστοιχη με αυτή των περσινών ελαστικών- συγκαταλέγονται οι Red Bull και Mercedes, ωστόσο οι Lotus, Ferrari και Force India αρνήθηκαν να δώσουν τη συγκατάθεσή τους, φοβούμενες πως τα νέα ελαστικά θα είχαν αρνητικό αντίκτυπο στις επιδόσεις των μονοθεσίων τους. O αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, προειδοποίησε πως σίγουρα θα υπάρξουν αγώνες μέσα στη χρονιά, όπου θα χρειαστούν τέσσερα πιτ-στοπ ανά ομάδα, αρχής γενομένςη από το βρετανικό GP: "Αν στο Σίλβερστοουν έχει ζέστη, τότε θα αποδειχθεί ένας εξαιρετικά δύσκολος αγώνας για τη δική μας πλευρά".