Συμμετείχε στον αγώνα Pikes Peak για πρώτη φορά πέρσι με το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο i-MiEVEvolution και τερμάτισε 2η στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων. Φέτος, με το αναβαθμισμένο MiEV Evolution II, η Mitsubishi στοχεύει ακόμα ψηλότερα. Με βάση την εμπειρία που απέκτησε από τον περσινό αγώνα, η MMC πρόσθεσε ενιαίο σύστημα ελέγχου δυναμικής S-AWC (Super All-Wheel Control), σε ένα σύστημα τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων δύο εμπρός-δύο πίσω για καλύτερη οδική συμπεριφορά και έλεγχο του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική, κατάφερε να αναβαθμίσει αισθητά την οδική συμπεριφορά. Η συνολική ισχύς των ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 544 ίππους, ενώ η, τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου, μπαταρία έχει χωρητικότητα 50 kWh.
Ένα MiEV Evolution II θα οδηγήσει ο δύο φορές πρωταθλητής γενικής κατάταξης του Ράλι Ντακάρ, Hiroshi Masuoka, ο οποίος πέρσι τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων στον αγώνα του Pikes Peak, ενώ παράλληλα θα είναι αρχηγός της ομάδας της MMC. Το δεύτερο MiEV Evolution II θα οδηγήσει ο Greg Tracy, έξι φορές πρωταθλητής μοτοσυκλετών στο συγκεκριμένο αγώνα.