Αλλαγές στα ελαστικά της ανακοίνωσε η Pirelli, με στόχο τη μείωση του αριθμού των πιτ-στοπ σε δύο έως τρία, αλλά και την αποφυγή αποκολλήσεων του πέλματος. Τα νέα ελαστικά, τα οποία θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στο καναδικό GP (7-9 Ιουνίου), θα συνδυάζουν στοιχεία των μοντέλων του 2012 και 2013. "Στόχος μας είναι να παράσχουμε στις ομάδες μια νέα σειρά ελαστικών, η οποία συνδυάζει τη σταθερότητα των ελαστικών του 2012 με τις επιδόσεις αυτών του 2013. Μετά την αξιολόγηση των δεδομένων από τους πρώτους φετινούς αγώνες, έχουμε αποφασίσει να εισαγάγουμε μια περαιτέρω εξέλιξη, αφού στο ισπανικό Grand Prix κατέστη σαφές πως ο αριθμός των πιτ-στοπ είναι υπερβολικά αυξημένος. Το GP Ισπανίας κερδήθηκε με τέσσερα πιτ-στοπ, κάτι το οποίο έχει συμβεί μόνο μία φορά στην ιστορία μας. Επίσης κάναμε αυτό το βήμα για να εξαλείψουμε τις αποκολλήσεις πέλματος που προκαλούνται από θραύσματα στην πίστα", δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery.
Παράλληλα, διαβεβαίωσε πως οι αποκολλήσεις δεν καθιστούν το ελαστικό επικίνδυνο, αφού δεν επηρεάζουν τη βασική του δομή, ενώ άσκησε κριτική στους κανονισμούς που προβλέπουν περιορισμένης χρονικής διάρκειας χειμερινές δοκιμές. "Ο ισχύων κανονισμός δεν μας παρέχει τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε τα ελαστικά σε συνθήκες αγώνα, εξαιτίας της χαμηλότερης θερμοκρασίας και του περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου. Οι ομάδες έχουν την ίδια άποψη και χρειαζόμαστε επιπλέον χρόνο δοκιμών και σε διαφορετικές τοποθεσίες. Εξελίξαμε τα ελαστικά του 2013 βάσει προσεκτικών προσομοιώσεων, που δεν ήταν ωστόσο επαρκείς, λόγω της βελτίωσης της ταχύτητας των μονοθεσίων -μέχρι και 3 δλ. ανά γύρο". Και ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Motezemelo, αλλά και άλλες ομάδες έχουν παραπονεθεί επανειλημμένως για την περικοπή των δοκιμών, που έχει σαν στόχο τη μείωση του κόστους.