Με αναλογία κιλών/ίππο που φτάνει στο μαγικό αριθμό "1" το Peugeot 208 T16 θα προσφέρει το ιδανικό τεχνικό υπόβαθρο στην προσπάθεια επικράτησης του Sebastien Loeb στην ανάβαση του Pikes Peak. Οι ιδιαιτερότητες και οι τεχνικές προκλήσεις του αγώνα, που ξεκινά από υψόμετρο 2.865 μ. και τερματίζει στα 4.301 μ., είναι αμέτρητες! Ένας κοινός ατμοσφαιρικός κινητήρας χάνει περίπου 1% της ισχύος του σε κάθε 100 μ. υψόμετρου -στη γραμμή της εκκίνησης έχει ήδη απολέσει σχεδόν το 30% της συνολικής του ιπποδύναμης! Ωστόσο, τόσο στην κατασκευή του κινητήρα, όσο και ολόκληρου του αυτοκινήτου, η ανάβαση του Pikes Peak αποτελεί το όνειρο κάθε αγωνιστικού σχεδιαστή, καθώς η κατηγορία "Unlimited" είναι όνομα και πράγμα: Η φαντασία των τεχνικών είναι το μοναδικό όριο!
Βασισμένο σε ένα σωληνωτό πλαίσιο, με αμάξωμα από ανθρακονήματα, το 208 Τ16 ζυγίζει μόλις 875 κιλά και εμπεριέχει ολόκληρη την αγωνιστική εμπειρία της Peugeot, από τα αγωνιστικά Group B των ράλλυ της δεκαετίας του '80 έως τα σύγχρονα πρωτότυπα των αγώνων αντοχής. Άλλωστε πολλά είναι τα κοινά στοιχεία του αυτοκινήτου με το 908, νικητή του 24ωρου αγώνα του Λε Μαν, στο σύστημα μετάδοσης, στα φρένα και στην αεροδυναμική. Ο V6 χωρητικότητας 3.2 λίτρων με δύο τούρμπο αποδίδει ισχύ 875 ίππων, μεγαλύτερη ενός κινητήρα της F1. Eίναι τοποθετημένος στο κέντρο και επιταχύνει το τετρακίνητο αυτοκίνητο από 0-100 χλμ./ώρα σε 1,8 δλ., από 0-200 χλμ./ώρα 4,8 δλ. και από 0-240 χλμ./ώρα (που είναι και η τελική ταχύτητα) σε μόλις 7,0 δλ.! Στο Pikes Peak, όπου η διακύμανση της ταχύτητας είναι από 50 έως 240 χλμ./ώρα, η αεροδυναμική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του εγχειρήματος, ιδίως στα κομμάτια της διαδρομής όπου οι ταχύτητες ξεπερνούν τα 100 χλμ./ώρα. Εκεί, οι Γάλλοι τεχνικοί ποντάρουν στην απόδοση των εμπρός και πίσω αεροτομών, αλλά και το δάπεδο του αυτοκινήτου που παράγει σχεδόν το μισό της απαιτούμενης αρνητικής άντωσης. Είναι χαρακτηριστικό πως η πίσω αεροτομή έχει πλάτος 2 μ. και προέρχεται από το πρώτης γενιάς πρωτότυπο του Λε Μαν 908 HDi FAP. Τέλος, το 208 Τ16 φοράει 18αρες ζάντες μαγνησίου τεχνολογίας F1, ενώ τα ελαστικά είναι της Michelin. Όσο για τα υπόλοιπα, υπομονή μέχρι τις 30 Ιουνίου, ημερομηνία διεξαγωγής της ανάβασης του Pikes Peak, στο Κολοράντο των ΗΠΑ.