Ο Fernando Alonso χάρισε στην Ferrari την πρώτη της νίκη για το 2013, καθώς η στρατηγική του να ξεκινήσει με μαλακά ελαστικά αποδείχθηκε σωστή. Την ίδια τακτική χρησιμοποίησαν και οι Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton, οι οποίοι πλαισίωσαν τον Ισπανό στο πόντιουμ. Αντίθετα, ο Sebastian Vettel, που επέλεξε να ξεκινήσει τον αγώνα με τη μέτρια γόμα της Pirelli, αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, μόλις λίγα εκατοστά πίσω από τον Hamilton.
Το GP της Κίνας αποδείχθηκε ένας αγώνας στρατηγικής από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, αφού οι επιλογές ελαστικών έπαιξαν καθοριστικό ρόλο και δημιούργησαν δύο διαφορετικά γκρουπ οδηγών, αυτών που ξεκίνησαν με μαλακή και αυτών που ξεκίνησαν με μέτρια γόμα.
Καθοριστικό σημείο του αγώνα ο 42ος γύρος, όταν ο Alonso προσπέρασε τον Vettel, έχοντας καινούρια ελαστικά μετά το τελευταίο πιτ-στοπ του. Μεγάλη μάχη έγινε καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ Rakkoinen και Hamilton, που βρήκε τελικά νικητή το Φινλανδό οδηγό της Lotus.
Μετά τα αποτελέσματα του GP Κίνας, o Vettel προηγείται στη βαθμολογία οδηγών με 52 βαθμούς, έναντι 49 του Raikkonen και 43 του Alonso, ενώ η Red Bull έχει διαφορά 5 βαθμών από τη Ferrari και 18 από τη Lotus στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Αποτελέσματα GP Κίνας
1. Alonso Ferrari 1h36:26.945
2. Raikkonen Lotus-Renault + 10.100s
3. Hamilton Mercedes + 12.300s
4. Vettel Red Bull-Renault + 12.500s
5. Button McLaren-Mercedes + 35.200s
6. Massa Ferrari + 40.800s
7. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 42.600s
8. Di Resta Force India-Mercedes + 51.000s
9. Grosjean Lotus-Renault + 53.400s
10. Hulkenberg Sauber-Ferrari + 56.500s
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:36.808
Πρωτάθλημα Οδηγών
1. Vettel 52
2. Raikkonen 49
3. Alonso 43
4. Hamilton 40
5. Massa 30
6. Webber 26
7. Button 12
8. Rosberg 12
9. Grosjean 11
10. Di Resta 8
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
1. Red Bull-Renault 78
2. Ferrari 73
3. Lotus-Renault 60
4. Mercedes 52
5. Force India-Mercedes 14
6. McLaren-Mercedes 14
7. Toro Rosso-Ferrari 7
8. Sauber-Ferrari 5