WRC: Ξεκινά το ράλλυ Σουηδίας

Την αγωνιστική μονοτονία των στατικών παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων της F1 έρχεται να σπάσει με δράση και θέαμα ο δεύτερος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μετά τα χιόνια και τους πάγους του Μόντε Κάρλο, το WRC οδεύει προς τα παγωμένα δάση της Σουηδίας, σε έναν από τους ταχύτερους αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος. Το θέαμα δεδομένο! Με 200 χλμ./ώρα περνούν τα αγωνιστικά στο παγωμένο οδόστρωμα, βασιζόμενα στην πρόσφυση που προσφέρουν τα ειδικά ελαστικά με μεταλλικά καρφιά, χρησιμοποιώντας συχνά τα βουνά χιονιού, που οριοθετούν τη διαδρομή, για να στρίψουν με μία ταχύτητα πάνω απ’ ότι θα έκαναν σε κάθε άλλο ράλλυ. Η Σουηδία επιβραβεύει συνήθως τους τολμηρούς…

Το 61ο ράλλυ Σουηδίας έχει για μία ακόμη φορά ως επίκεντρο το Κάρλσταντ, με το σέρβις παρκ να βρίσκεται σε απόσταση 85 χλμ., στο αεροδρόμιο του Χάγκφορς. Η δράση ξεκινά την Πέμπτη στις 8:00 το πρωί τοπική ώρα με τη δίωρη ελεύθερη δοκιμή, η οποία ακολουθείται από την κατατακτήρια ειδική, βάσει των αποτελεσμάτων της οποίας θα οριστεί η σειρά εκκίνησης. Το ίδιο βράδυ θα διεξαχθεί η υπερειδική, ενώ ο αγώνας ξεκινά ουσιαστικά την Παρασκευή. Οι δύο πρώτες μέρες περιλαμβάνουν διαδρομέςγύρω από το σέρβις παρκ, με κλασικές ειδικές, όπως τις Vargasen, Lesjofors, Sagen, Fredriksberg και Rammen. Την Κυριακή η πρώτη ειδική, Mitandersfors, ξεκινά από τη Σουηδία κα τερματίζει στη Νορβηγία, ενώ τα αυτοκίνητα επιστρέφουν στη Σουηδία για πέντε ακόμα ειδικές, εκ των οποίων η τελευταία είναι η υπερειδική του αγώνα. Συνολικά θα διεξαχθούν 22 ειδικές διαδρομές, μήκους 338,91 χλμ.

MikkoHirvonen και Jari-MattiLatvala προβάλουν ως τα φαβορί για τη νίκη, μετρώντας αμφότεροι από δύο νίκες τα τελευταία πέντε χρόνια, με το δεύτερο να έχει, όμως, μόλις έναν αγώνα στο μπάκετ του νέου VWPoloR. OSebastien Οgier θα προσπαθήσει να αποδείξει πως η δεύτερη θέση στο ράλλυ Μόντε Κάρλο μόνο τυχαία δεν ήταν, ενώ κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει τον, 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, SebastienLoeb, ο οποίος το 2004 έγινε ο πρώτος μη Σκανδιναβός νικητής του αγώνα. Από τους οδηγούς της Ford, ο MadsOstberg διαθέτει τόσο τη μεγαλύτερη εμπειρία σε χιονισμένα ράλλυ, όσο και δύο πόντιουμ τα δύο τελευταία χρόνια στο συγκεκριμένο αγώνα.

Η τελευταία εξέλιξη του αγώνα αφορά στην αντικατάσταση του οδηγού της FordNasserAl-Attiyah, λόγω ασθένειας, από τον ΜatthewWilson. Στο πλευρό του Βρετανού θα βρεθεί ο συνοδηγός του Al-Attiyah, Giovanni Bernacchini.

 

Σχετικά Tags
WRC