Με τις επίσημες δοκιμές να έχουν ήδη ξεκινήσει στην πίστα της Χερέθ, η Mercedes εναποθέτει τις ελπίδες για μια καλύτερη αγωνιστική σεζόν στην F1 στο νέο της μονοθέσιοW04. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή, RossBrawn, η W04 "αποτελεί ένα σαφές βήμα προς τα εμπρός σε επίπεδο σχεδιασμού και προσοχής στην λεπτομέρεια, σε σχέση με τον προκάτοχο", ενώ τόνισε πως περιμένει "μια σημαντική αλλαγή στηναπόδοση σε σύγκριση μετην περασμένη σεζόν".
Οι κύριες διαφορές αφορούν στην επανασχεδίαση του πίσω μέρος ώστε να χρησιμοποιούνται τα καυσαέρια για τη δημιουργία αρνητικής άντωσης και τη χρήση καλύμματος για το σκαλοπάτι στο ρύγχος του αυτοκινήτου. Στην ανάρτηση, η Mercedes εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τη διάταξη με ράβδους ώσης (push-rod), αντί των ράβδων έλξης (pull-rod) των Ferrari και McLaren, που προσφέρουν ένα μικρό αεροδυναμικό όφελος.