Οι σημαντικότερες αλλαγές των ελαστικών για τα μονοθέσια της F1 εντοπίζονται στις νέες γόμες και την ενισχυμένη δομή των ελαστικών. Σκελετός και ώμοι έχουν ενισχυθεί, έτσι ώστε τα ελαστικά να αποκτήσουν μεγαλύτερη πρόσφυση, χωρίς να χάσουν τη δυνατότητα μεταφοράς πλευρικών δυνάμεων. Οι γόμες έχουν γίνει μαλακότερες, σε σημείο που τα φετινά σκληρά ελαστικά αντιστοιχούν στα περσινά μέτρια. Εξαιτίας των αλλαγών επιτυγχάνεται ταχύτερα η ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας και υπολογίζεται πως τα νέα ελαστικά θα είναι 0,6 έως και 0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερα στο γύρο. Απ’ την άλλη, είναι βαρύτερα (200 γρ. το κάθε εμπρός ελαστικό και 700 γρ. το κάθε πίσω), ενώ δε θα αντέχουν για περισσότερα από 100-120 χλμ., απαιτώντας τουλάχιστον δύο πιτ-στοπ ανά αγώνα.