Η F1 επιστρέφει στις ΗΠΑ το προσεχές Σαββατοκύριακο, μετά από 5 χρόνια απουσίας. Παρά τις αμφιβολίες για το αν η νέα πίστα του Όστιν θα ήταν εγκαίρως έτοιμη, το Τέξας αποδεικνύεται κατάλληλα προετοιμασμένο για να υποδεχτεί το πρώτο του GP από το 1984. Πρόκειται για το δέκατο διεθνή αγώνα που θα διεξαχθεί επί αμερικανικού εδάφους, αλλά είναι η πρώτη φορά που κατασκευάζεται μια νέα πίστα ειδικά γι' αυτό τον σκοπό.
Το πρώτο κομμάτι της πίστας χαρακτηρίζεται από τις πολλές γρήγορες στροφές και τις υψομετρικές διαφορές, ενώ το δεύτερο είναι πιο κλειστό, με μια φουρκέτα που οδηγεί σε ευθεία και διαδοχικές αργές καμπές. Γι' αυτό το λόγο η Pirelli έχει φέρει ελαστικά με σκληρή και μέτρια γόμα, ενώ θα δώσει ένα επιπλέον σετ ελαστικών για τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Η πίστα που σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke έχει μήκος 5,513 χλμ. και 20 στροφές και οι οδηγοί θα διανύσουν συνολικά 308,405 χλμ. μετά από 56 γύρους.
Με τη μάχη για τον τίτλο της F1 να έχει να έχει πάρει φωτιά -αφού όλα θα κριθούν στους δύο εναπομείναντες αγώνες - μία νέα πίστα είναι ίσως ό,τι καλύτερο για το θέαμα και την, επί ίσοις όροις, αντιπαράθεση των οδηγών. Ο Sebastian Vettel στον 100ο του αγώνα στην F1 θα προσπαθήσει να αυξήσει ή στη χειρότερη περίπτωση να διατηρήσει το προβάδισμα των 10 βαθμών έναντι του Fernando Alonso, ο Kimi Raikkonen να αποδείξει πως η νίκη του στο Άμπου Ντάμπι μόνο τυχαία δεν ήταν. Και όλα παραμένουν ανοικτά...