Από την έρημο στα σαλόνια

Το Ranger τερμάτισε 22ο στο Ράλι Ντακάρ, το δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Ν. Αμερική με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό LucioAlvarez και συνοδηγό τον RonnieGraue.

Το 5.0 V8 φορτηγάκι της Φορντ άντεξε στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300km, μέσα από κακοτράχαλες βραχώδεις διαδρομές, κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή σε θερμοκρασίες –πολλές φορές- άνω των 45°C.

Το DakarRanger βασίζεται στο στάνταρ 4x4 double-cabFordRanger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350PS, με διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός/πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω φρένα. Χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση.

«Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας δίνοντας το στίγμα της αγωνιστικής εμπλοκής.

Dakar Rally Ford Ranger – τεχνικέςπροδιαγραφές

Βασικό Όχημα

Ford Ranger 4x4 Double Cab

Κανονισμοί

FIA / ASO T1

Κινητήρας

Ford Aluminum 5.0L-4V V8 with

Twin Independent Variable Cam Timing

Ισχύς

260kW (354PS) @ 4500r/min

Ροπή

560nm@ 4100r/min

Αμάξωμα

Συνθετικό

Ανάρτηση

Independent front and rear

ΔύοαποσβεστήρεςBOS /τροχό

Αντιστρεπτικές δοκοί, εμπρός / πίσω

Φρένα

Brembo υγρόψυκτα πίσω

Brembo αερόψυκτα εμπρός

Ρεζερβουάρ

500 L

Κιβώτιο

Sadev 6-τάχυτο σειριακό, μόνιμη τετρακίνηση

Διαφορικό

LSD εμπρός και πίσω

Κινητήριοι τροχοί

Ζάντες 16 Evocorse με ελαστικά Michelin 245/85 – 16

Τελική ταχύτητα

170km/h

Βάρος

1975kg