Τα μοντέλα της κρατούν τα χαρακτηριστικά που κάνουν το καθένα να ξεχωρίζει
Στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Citroën δείχνει πολλά και σημαντικά νέα, από την αλλαγή που έκανε ολόκληρη η μάρκα, έως και τα νέα μοντέλα που θα είναι στο επίκεντρο της Ευρωπαϊκής αγοράς τους επόμενους μήνες. Ένα πλήρως ανασχεδιασμένο περίπτερο, αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα νέα «πρόσωπα» στη γκάμα της μάρκας, που είναι ήδη 6 μέσα στους τελευταίους 24 μήνες και έπεται συνέχεια.
Στα 1.100 τετραγωνικά μέτρα του περιπτέρου, η γαλλική φίρμα παρουσιάζει τη μοντέρνα γκάμα αυτοκινήτων της που έχει αναγεννηθεί και προβάλλει την επιμονή για διάκριση σε όλους τους τομείς. Τα μοντέλα της κρατούν τα χαρακτηριστικά που κάνουν το καθένα να ξεχωρίζει, ενώ μοιράζονται το νέο στυλιστικό ύφος, που βασίζεται στο πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort. Η διάρκεια στην επιθετική πολιτική της εταιρείας, θα δώσει συνέχεια στην άνοδο που σημείωσε η Citroën παγκοσμίως με αύξηση μεριδίου κατά 7,5% (εξαιρουμένης της Κίνας). Στην Ευρώπη, η μάρκα έχει κάνει νέο ρεκόρ ξεπερνώντας τις 768.000 πωλήσεις αυτοκινήτων, ενώ το 2018, η συνεχιζόμενη αύξηση θα βασιστεί στα μοντέλα που θα βρεθούν στη Γενεύη.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη, λοιπόν η Citroen:
- Παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα το νέο Berlingo. Είναι η τρίτη γενιά ενός εμβληματικού αυτοκινήτου, με την οποία συνεχίζεται η επιτυχημένη ιστορία του μοντέλου που δίνει έμφαση στην απλότητα, την άνεση, τη λειτουργικότητα και την απόλυτη πρακτικότητα, υιοθετώντας πλήρως τις αξίες της Citroën.
- Στο πλευρό του Berlingo και πρώτη φορά σε Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, θα είναι το νέο C4 Cactus. Το άνετο και φρέσκο αισθητικά hatchback, που θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroën στην Ευρώπη, με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions.
- Στην Γενεύη και η ειδική έκδοση C4 Picasso Rip Curl, καθώς και το SpaceTourer Rip Curl Concept, ένα «νομαδικό» και ιδιαίτερα ευχάριστο 4x4, πλήρως εξοπλισμένο για περιπέτεια, βασισμένο στην τεχνογνωσία της Rip Curl με τη συνεργασία της οποίας έχουν προκύψει πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα για περιπέτεια.
- Στο επίκεντρο θα είναι επίσης το νέο C3 Aircross Next Gen SUV, το οποίο είναι ήδη μεταξύ των best sellers της μάρκας, μαζί με το νέο C3 και τις ειδικές του εκδόσεις με έμφαση στη μόδα, “Elle”.
Νίκος Τσάδαρης