Και το όνομα αυτού, Tarraco

Και το όνομα αυτού, Tarraco

Το πρώτο όνομα μοντέλου της Seat που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας

SeatT Tarraco. Αυτό θα είναι το όνομα του τρίτου SUV της ισπανικής μάρκας. Οι 146.124 φίλοι της Seat από 134 χώρες που συμμετείχαν στην τελική φάση της πρωτοβουλίας SeatseekingName, αποφάσισαν ότι νέο SUV της μάρκας θα ονομαστεί Tarraco.

Το όνομα Tarraco έλαβε 51.903 (35,52%) έγκυρες ψήφους. Στη δεύτερη θέση το όνομα Avila που υποστηρίχθηκε από 41.993 (28,74%) συμμετέχοντες, το Aranda στην τρίτη θέση με 39.321 (26,91%) ψήφους και το Alboran με 12.907 (8.83%) ψήφους. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας πιστοποιήθηκαν από την ΕY.

Το Tarraco, όπως και τα άλλα τρία φιναλίστ ονόματα, ανταποκρίθηκε στις προϋποθέσεις επιλογής να ταιριάζει το όνομα με τις αξίες της μάρκας και με τα χαρακτηριστικά του νέου SUV. Η σύγχρονη ονομασία της πόλης είναι Tarragona και είναι ο αρχαιότερος Ρωμαϊκός οικισμός της Ιβηρικής Χερσονήσου. Ήταν μία από τις σημαντικότερες μητροπόλεις της Hispania κατά της διάρκεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Αυτή η πόλη της Μεσογείου αποτελεί κληρονομιά του πολιτισμού, της ιστορίας και της αρχιτεκτονικής, αξίες τις οποίες η Seat αναγνωρίζει και μεταδίδει μέσω των οχημάτων της.

Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου της φίρμας που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας και το 14ο όνομα ισπανικής τοποθεσίας που χρησιμοποιείται για να ονοματοδοτήσει ένα νέο μοντέλο.

36 χρόνια έχουν περάσει από τότε που το Ronda ήταν το πρώτο Seat που έλαβε το όνομα του από μία ισπανική πόλη το 1982. Από τότε έχουν λανσαριστεί άλλα 12 μοντέλα με όνομα από την Ισπανική γεωγραφία: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea και τα δύο πιο πρόσφατα, Ateca και Arona.

SeatseekingName

Η πρωτοβουλία SeatseekingName υπερέβη όλες τις προσδοκίες. Η εταιρεία ευχαριστεί δημοσίως όλους όσους συμμετείχαν στη ψηφοφορία και ιδιαίτερα τις πόλεις Avila, Aranda και Alboran για την τεράστια κινητοποίηση τους. Η πρωτοβουλία η οποία ξεκίνησε την 1η Ιουνίου 2017, έλαβε συνολικά 133.332 προτάσεις από φίλους της μάρκας από 106 χώρες, οι οποίοι κατέθεσαν 10.130 διαφορετικά ονόματα, προερχόμενα από ισπανικές τοποθεσίες σύμφωνα με τους όρους της ψηφοφορίας.

Στο επόμενο στάδιο, η επιλογή συνεχίστηκε μέσω αυστηρής διαδικασίας που περιελάμβανε γλωσσικά και νομικά κριτήρια, ελεγμένα από ειδικούς εμπειρογνώμονες καθώς και την προϋπόθεση τα ονόματα να ταιριάζουν με τις αξίες της μάρκας και τα χαρακτηριστικά του νέου SUV. Στη συνέχεια, στις κύριες αγορές της μάρκας οργανώθηκαν focus groups και διεξήχθησαν δοκιμές που κατέληξαν στη λίστα των τεσσάρων υποψήφιων φιναλίστ ονομάτων.

Alboran, Aranda, Avila και Tarraco ήταν τα τέσσερα τελικά επιλεγμένα ονόματα. Από εκείνη τη στιγμή άνοιξε η φάση της ψηφοφορίας για όλους τους φίλους της μάρκας για να επιλέξουν το αγαπημένο τους όνομα. Και το νικητήριο όνομα ήταν το Tarraco.