Επεκτείνεται για τρία χρόνια η συμφωνία της καταλανικής ομάδας με την τουρκική εταιρεία
Την τριετή επέκταση της συμφωνίας της με την τουρκική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών Beko ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα, με τοπικά ΜΜΕ της Βαρκελώνης να κάνουν λόγο για ένα deal αξίας 57 εκατομμυρίων ευρώ.
Με βάση την τρέχουσα συμφωνία, η Beko διαφημίζεται στο δεξί μανίκι της επίσημης φανέλας της Μπαρτσελόνα και στο πίσω μέρος της φανέλας προπόνησης, ενώ με τη νέα συμφωνία το λογότυπο της εταιρείας θα εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος της φανέλας προπόνησης.
«Αυτή η σύνδεση με μία εταιρεία που είναι ηγέτιδα στον τομέα της είναι ζωτικής σημασίας για τον σύλλογο για να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή της ελίτ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου», δήλωσε ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζόρντι Μπαρτομέου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μπαρτσελόνα είναι η μοναδική ομάδα του ισπανικού πρωταθλήματος που έχει εξασφαλίσει χορηγία για τη φανέλα προπόνησής της, ενώ σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται η Daily Mail, η συμφωνία της με την Beko της αποφέρει περισσότερα χρήματα απ' όσα οι κύριες χορηγίες των 14 από τις 20 ομάδες της La Liga για τις επίσημες φανέλες τους.
Σημειωτέον ότι η εταιρεία που διαφημίζεται στο κέντρο της επίσημης φανέλας της Μπαρτσελόνα είναι η ιαπωνική Rakuten, που για το προνόμιο αυτό πληρώνει 55 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από το 2016.