Πολλοί επαγγελματίες του κλάδου ετοιμάζουν εκπλήξεις για τους ερωτευμένους πελάτες τους
Εκπλήξεις στους ερωτευμένους που θα επιλέξουν να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, ετοιμάζουν οι επαγγελματίες του κλάδου, όπως είπε στο ΑΠΕ η όσους επιλέξουν να υπεύθυνη Μάρκετινγκ και προώθησης προορισμού της Ένωσης τους (ΕΞΘ) Χρύσα Σαραβέλου.
Σε μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ζήτησε και συγκέντρωσε όλες τις προτάσεις των μελών του, για να γίνει αυτή η μέρα ακόμη πιο ξεχωριστή και να αποτελέσει έναν επιπλέον λόγο για να επισκεφθεί κανείς την πόλη. Ιδιαίτερα οι μήνες Ιανουάριος και Φεβρουάριος δεν είναι οι πιο δυνατοί σε ό, τι αφορά τις διανυκτερεύσεις, όπως δείχνουν τα στοιχεία. Έτσι, οι ξενοδόχοι που πήραν μια «ανάσα» τις ημέρες της έκθεσης Agrotica (1-4 Φεβρουαρίου), βλέποντας τις πληρότητες να αγγίζουν το 100%, συνεχίζουν τις προσπάθειες να φέρουν κόσμο στα ξενοδοχεία τους.
«Έχουμε δημιουργήσει πολλά και ελκυστικά πακέτα με εκπλήξεις για ερωτευμένους, που περιλαμβάνουν δείπνα με ειδικά σχεδιασμένο μενού, μουσικά σχήματα, πρωινό στο κρεβάτι ως και signature cocktails, δηλαδή κοκτέιλ σχεδιασμένα για το ζευγάρι» αναφέρει η κ. Σαραβέλου. Σημειώνει δε, ότι «το κοινό το αγάπησε, το ίδιο και οι ξενοδόχοι και αυτό φαίνεται από τη συμμετοχή, που φέτος είναι πολύ μεγαλύτερη σε αριθμό και από μικρότερα ξενοδοχεία της πόλης, όχι μόνο πεντάστερα».
Σύμφωνα με την κ. Σαραβέλου, πολλοί επιλέγουν τα ξενοδοχεία για να δειπνήσουν και εκεί οι τιμές κυμαίνονται από 20 έως 50 ευρώ το άτομο. Όσοι επιλέξουν τα πακέτα, που περιλαμβάνουν δηλαδή δείπνο και διαμονή, το ακριβότερο υπολογίζεται γύρω στα 160 με 180 ευρώ το ζευγάρι. «Είναι πολλοί εκείνοι που έρχονται στην πόλη για να γιορτάσουν τη 14η Φλεβάρη, αλλά δεν είναι λίγοι και οι Θεσσαλονικείς που επιλέγουν να γιορτάσουν σε κάποιο ξενοδοχείο, για να ζήσουν αυτήν την μέρα διαφορετικά» δηλώνει η κ. Σαραβέλου και προσθέτει ότι «είναι μια γιορτή που εμπνέει, έχουμε δει μέχρι και προτάσεις γάμου να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται στα ξενοδοχεία μας».
Την ίδια ώρα, όπως ανέφερε η κ. Σαραβέλου, συνεχίζονται τα brunch στα ξενοδοχεία της πόλης, project που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. «Ξεκινήσαμε το χειμερινό Thess Brunch που ολοκληρώνεται στο τέλος του Μάρτη και καλούμε όλο τον κόσμο να έρθει στα ξενοδοχεία της πόλης και να γευθεί τις μοναδικές γεύσεις μεταξύ του πρωινού και μεσημεριανού, του λεγόμενου brunch, ένα από τα Σαββατοκύριακα που ακολουθούν». Προσκάλεσε δε τους ενδιαφερόμενους «να μην ξεχάσετε να βγάλετε μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας ως κάδρο το κουλούρι Θεσσαλονίκης, για τα social media στο #koulouriofthemonth, προκειμένου να κερδίσετε ένα δωρεάν brunch, προβάλλοντας συγχρόνως κάθε όμορφη γωνιά της Θεσσαλονίκης».