Ο άνδρας συνελήφθη, ενώ το online shop του κατέβηκε από το διαδίκτυο
Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος ταξίδεψε από την ανατολική Κίνα, διανύοντας περισσότερα από 852 χλμ., για να επιτεθεί σε μία πελάτισσα του, η οποία διαμαρτυρήθηκε για τις υπηρεσίες του.
Η Xiao Die, ξυλοκοπήθηκε στη μέση του δρόμου από τον άνδρα, αφού παραπονέθηκε για την αργή εξυπηρέτηση του e-shop.
Την χτύπησε στο πρόσωπο, το σώμα και την έσπρωξε στο πάτωμα, ισχυριζόμενος ότι ταξίδεψε ώρες ολόκληρες για να βρει τη γυναίκα και να της δώσει ένα μάθημα για το email παραπόνων που του είχε στείλει.
Σύμφωνα με Zhengzhou Evening Post, η Xiao Die αγόρασε ρούχα αξίας 300 γιουάν (38 ευρώ) στις 20 Δεκεμβρίου από μια κινεζική online πλατφόρμα για ψώνια, και είδε ότι δεν είχαν αποσταλεί μετά από τρεις ημέρες.
Η επίθεση έλαβε χώρα σε ένα σημείο παραλαβής προϊόντων στις 27 Δεκεμβρίου.
Σε κοντινή απόσταση υπήρχε κάμερα παρακολούθησης που κατέγραψε τη στιγμή που ο άνδρας την πλησίασε με μία τσάντα, αρχίζοντας να τη χτυπάει.
Η γυναίκα ανέφερε πως πριν τη βρει και τη χτυπήσει, της έστελνε και απειλητικά μηνύματα λέγοντας πως θα την καταστρέψει.
Η Xiao Die υπέστη διάσειση, κατάγματα στον αριστερό αγκώνα της και ελαφριές κακώσεις στο πρόσωπο και το σώμα της μετά την επίθεση.
Ο άνδρας συνελήφθη και κρατήθηκε για 10 μέρες και το online shop του κατέβηκε από το διαδίκτυο.