Ένα deal ύψους 7-10 εκατ. δολαρίων ετησίως για 20 χρόνια επιδιώκει η διοίκηση της ομάδας
Ένα ποσό της τάξεως των 7-10 εκατομμυρίων δολαρίων (5,9-8,4 εκατ. ευρώ) ετησίως ελπίζει να εξασφαλίσει η διοίκηση των Μιλγουόκι Μπακς για τα επόμενα 20 χρόνια ως χορηγία για την ονομασία του γηπέδου της ομάδας, ακολουθώντας το παράδειγμα κορυφαίων ομάδων του NBA, αλλά και πολλών συλλόγων από διάφορα δημοφιλή αθλήματα.
«Τις τελευταίες δυο-τρεις εβδομάδες είχαμε κάποιες εξαιρετικές προοπτικές που εμφανίστηκαν, τις οποίες εξετάζουμε άμεσα και επιθετικά», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Πίτερ Φέιγκιν, σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes.
Οι συζητήσεις για τη χορηγία ξεκίνησαν πριν από περίπου 1,5 χρόνο, όταν η ομάδα στην οποία διαπρέπει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξεκίνησε τις προετοιμασίες για την ανάπτυξη ενός νέου γηπέδου, τα εγκαίνια του οποίου προγραμματίζονται για το φθινόπωρο του 2018. Η δυσκολία του εγχειρήματος έγκειται στο ότι το Μιλγουόκι είναι μία από τις πιο «περίεργες» αγορές του NBA, καθώς οι κάτοικοι της πόλης δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα «ζεστοί» με τους Μπακς, μία από τις λεγόμενες μικρές ομάδες του NBA, χωρίς πολλές επιτυχίες στο παλμαρέ τους.
Όμως η παρουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο ενδεχομένως να βοηθά τους Μπακς σε αυτή τους την προσπάθεια. «Το πραγματικό, γεωγραφικό μέγεθος της αγοράς δε μετρά πια στο NBA. Πάνω από το 50% των προβολών μας προέρχεται εκτός των ΗΠΑ. Τα παιχνίδια μας μεταδίδονται σε 215 χώρες σε όλο τον κόσμο. Όταν έχεις έναν από τους δέκα κορυφαίους παίκτες του πρωταθλήματος, αυτό σε βάζει στην ίδια μοίρα. Δε μετράει πια αν είναι στην Οκλαχόμα, το Σαν Αντόνιο ή το Μιλγουόκι», δήλωσε ο Φέιγκιν, αν και το Forbes επισημαίνει ότι το να πειστεί μία εταιρεία να πληρώνει πολλά εκατομμύρια δολάρια ετησίως για μία ομάδα με έδρα το ταπεινό Μιλγουόκι είναι μία αληθινή πρόκληση.
Σύμφωνα με το Forbes, η συμφωνία αναμένεται σύντομα, το αργότερο εντός έξι εβδομάδων, και πιθανότατα θα είναι με κάποια εταιρεία διεθνούς βεληνεκούς. Η διοίκηση της ομάδας έχει καταλήξει σε έξι υποψήφιους, εκ των οποίων οι μισοί έχουν την έδρα τους στις ΗΠΑ και οι άλλοι τρεις εκτός των ΗΠΑ.
Ο Φέιγκιν εκτιμά πως η εταιρεία που θα συμφωνήσει με τους Μπακς θα έχει σημαντικά οφέλη από το deal. «Ο εταίρος μας θα έχει διαφήμιση στο γήπεδο παγκοσμίως, η οποία θα εμφανίζεται σε κάθε μετάδοση όταν οι Μπακς αγωνίζονται εντός έδρας, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων για το πρωτάθλημα, των highlights κλπ, ενώ θα συμπεριλαμβάνεται ακόμα και στο [βιντεοπαιχνίδι NBA] 2K18», τόνισε.