Οι συνέπειες από τη λειτουργία τους
Ανοίγει ο δρόμος για τη λειτουργία ΚΤΕΟ μέσα σε γειτονιές σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα που προωθεί προς έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας το υπουργείο Περιβάλλοντος. Στο Π.Δ. προβλέπεται η σύσταση και η λειτουργία ΚΤΕΟ εντός αστικού ιστού, σε περιοχές με χρήσης γενικής κατοικίας και πολεοδομικού κέντρου, κάτι το οποίο σήμερα απαγορεύεται, όπως αναφέρει σε άρθρο της η Καθημερινή.
Ωστόσο η λειτουργία τους συνεπάγεται αύξηση των επιπέδων ρύπων, θορύβου και καυκλοφοριακής επιβάρυνσης που βιώνουν οι πολίτες.
Στην Αττική λειτουργούν ήδη 40 ΚΤΕΟ με περισσότερες από 80 γραμμές ελέγχου Ι.Χ. και 30 γραμμές ελέγχου μοτοσυκλετών. Η δυναμικότητά τους είναι τριπλάσια των προσερχόμενων για έλεγχο οχημάτων με βάση τα στοιχεία του 2016.