Η Folli Follie μετέχει στο σχήμα που διέσωσε τη φίρμα
Ως το «χειρότερο τρίμηνο από την έναρξη της επταετούς κρίσης» χαρακτηρίζει ο Τζ. Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Folli Follie το πρώτο διάστημα του 2017, με το αμέσως επόμενο διάστημα (β’ τρίμηνο) να εμφανίζει θετικές ενδείξεις, ως αποτέλεσμα του υψηλού τουριστικού ρεύματος.
Η διοίκηση της Folli Follie διενεργεί επαφές για την ανάληψη αντιπροσώπευσης σε νέες φίρμες, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο για επικείμενες συνεργασίες και νέα λιανικά concepts, όπως για παράδειγμα το πρόσφατο Sport Loft.
Παράλληλα στα σχέδια του ομίλου είναι η ενίσχυση της παρουσίας του στο online και mobile κανάλι, από το οποίο ο όμιλος προσδοκά σε βάθος χρόνου, να φέρνει το 30% των πωλήσεων του. Εν τω μεταξύ σχέδια υπάρχουν και για τη γεωγραφική επέκταση, με τον κ. Κουτσολιούτσο να αναφέρει πως μετά τη συμφωνία διάσωσης της Καλογήρου -σ.σ. η Αττικά Πολυκαταστήματα θα συμμετάσχει με μειοψηφικό ποσοστό-, εξετάζει σε βάθος χρόνου την επέκταση της φίρμας σε Ρουμανία και Βουλγαρία.
Η Folli Follie, που αποτελεί τον πλέον εξωστρεφή ελληνικό όμιλο, με παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες και πάνω από 950 σημεία πώλησης, 5.000 εργαζομένους ανά τον κόσμο και πωλήσεις 1,33 δισ. ευρώ πέρυσι, έχει στόχο σε βάθος πενταετίας το 30% των πωλήσεών της να προέρχεται από το online κανάλι.