Η μοναδική υπηρεσία που χρησιμοποιεί ανθρώπους, φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές.
Από 1η Ιουλίου όλα τα Opel με OnStar (όλα τα Opel στην Ελλάδα εξοπλίζονται με OnStar) γίνονται Wi-Fi Hotspot.
Επικεντρωμένη στην ψηφιακή επικοινωνία, από την αρχή του έτους, είναι η καμπάνια του συστήματος OnStar. Η μοναδική υπηρεσία που χρησιμοποιεί ανθρώπους, φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές. Εκτός του να εντοπίζει κλεμμένα αυτοκίνητα, καλεί σε άμεση βοήθεια όταν αυτό είναι αναγκαίο, μπορεί επίσης να ξεκλειδώνει αυτοκίνητα από απόσταση, να ‘κατεβάζει’ προορισμούς απευθείας στο σύστημα του αυτοκινήτου, να πραγματοποιεί, ζωντανά, ελέγχους οχημάτων, αποστέλλει και emails για την κατάσταση του οχήματος. Τελευταία στις προαναφερόμενες υπηρεσίες, προστέθηκαν νέες, όπως κράτηση ξενοδοχείου και εύρεση πάρκινγκ, μαζί με εισαγωγή στο νέο κόσμο της 4G ταχύτητας και της μετατροπής πλέον ενός Opel, σε Wi-Fi hotspot.
Η υπηρεσία Wi-Fi παρέχεται από την Vodafone, καθώς είναι ο πανευρωπαϊκός συνεργάτης της OnStar. Στους υπάρχοντες πελάτες θα ζητηθεί να ακολουθήσουν τα βήματα ενεργοποίησης μέσα από την πλατφόρμα του OnStar τους. Με την έναρξη της υπηρεσίας παρέχονται δωρεάν δεδομένα όγκου 3GB για το μέγιστο χρονικό διάστημα των 3 μηνών (όποιο έρθει πρώτο). Μετά τη λήξη της δωρεάν περιόδου, ο χρήστης λαμβάνει μήνυμα ότι έληξαν τα δωρεάν GB και εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να προβεί στην αγορά διαφόρων πακέτων του προσφέρει ο πάροχος, για ημερήσια, μηνιαία ή ετήσια χρήση.
Σήμερα, κάθε ένα Opel που πωλείται στην Ελλάδα διαθέτει το σύστημα OnStar*, ενώ η GM Hellas παρέχει σε όσους αγοράσουν ένα νέο Opel από 1ης Ιουλίου, δωρεάν συνδρομή ενός έτους στην υπηρεσία OnStar και δωρεάν το ισόποσο της συνδρομής Wi-Fi για ένα χρόνο με μέγιστο όγκο δεδομένων 100GB.
* Εξαιρούνται αποθέματα συγκεκριμένων εκδόσεων όπως και ορισμένες εκδόσεις που προορίζονται κυρίως για εταιρικές πωλήσεις.