Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στο πλευρό των σεισμόπληκτων

Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στο πλευρό των σεισμόπληκτων

Διευκολύνσεις και δωρεάν χρόνος ομιλίας από Vodafone, Cosmote και Wind

Διευκολύνσεις στους συνδρομητές τους που ζουν στην Λέσβο παρέχoυν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας  Vodafone,Cosmote και Wind.

Vodafone

Ειδικότερα, οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής, θα έχουν στη διάθεσή τους για χρήση, έως την επόμενη Τρίτη 20 Ιουνίου, επιπλέον 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλους, 300 SMS προς όλους και 300 ΜΒ. Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας θα έχουν στη διάθεσή τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα vodafone.gr.

COSMOTE

H Cosmote, από σημερα έως και τις 30 Ιουνίου, προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής καθώς και 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής. Επίσης, η COSMOTE παύει τις διαδικασίες φραγής για όλες τις συνδέσεις σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στη Λέσβο, έως και τις 13/7/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα καρτοτηλέφωνα, για δωρεάν κλήσεις, προς κινητά, αστικά, υπεραστικά, έως και τις 20/6.

WIND

H WIND Ελλάς  προσφέρει  , από τις 12 Ιουνίου έως το τέλος του μήνα, δωρεάν χρόνο ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) σε όλους τους πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q.

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς, όπως αναφέρει η εταιρία, λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.