Η κατασκευάστρια premium αυτοκινήτων και μοτοσικλετών εταιρία φέρνει ξανά στο προσκήνιο την καμπάνια της “The Next 100 Years”.
Μία νέα εποχή ξεκίνησε. Αυτό είναι το βασικό μήνυμα του νέου βίντεο της BMW που κυκλοφόρησε σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια. Για πρώτη φορά, το βίντεο “A New Era” παρουσιάζει και τα τέσσερα Vision Vehicles του BMW Group το ένα δίπλα στο άλλο.
Ένα χρόνο μετά την επέτειο των 100 χρόνων της, η κατασκευάστρια premium αυτοκινήτων και μοτοσικλετών εταιρία, φέρνει ξανά στο προσκήνιο την καμπάνια της “The Next 100 Years”.
Το “A New Era” είναι το δεύτερο βίντεο που προβάλλει το Group σε εταιρικό επίπεδο με τις ισχυρές μάρκες του, BMW, Mini, Rolls-Royce και BMW Motorrad.
Παρουσιάζοντας και τα τέσσερα Vision Vehicles μαζί για πρώτη φορά, το βίντεο “A New Era” εναρμονίζεται με το “The Next 100 Years”, που ήταν πέρσι το motto της εκατονταετίας του BMW Group. Ο μελλοντικός προσανατολισμός και οι επαναστατικές καινοτομίες έχουν διαμορφώσει την ταυτότητα της εταιρείας, που βασίζεται σε μία εξαιρετική ομάδα ατόμων οι οποίοι εμπνέονται και μοιράζονται το ίδιο πάθος για τη μετακίνηση.
Με την ευκαιρία της επετείου, δημιουργήθηκε ένα τηλεοπτικό σποτ που για πρώτη φορά απεικόνιζε τον ενεργό ρόλο της BMW στη διαμόρφωση του μέλλοντος, την προθυμία της να μάθει και να αλλάξει, το πάθος της για τεχνολογική καινοτομία και την ευθύνη απέναντι στην κοινωνία. Το θέμα του τηλεοπτικού σποτ, “Together, we’re creating history. The history of tomorrow” (Μαζί δημιουργούμε ιστορία. Την ιστορία του αύριο), υπογράμμιζε αυτή τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση.
Το βίντεο “A New Era” παίρνει το μήνυμα και το φέρνει στο επόμενο στάδιο: σε αυτό, το μέλλον έχει ήδη αρχίσει. Απαντώντας στο προηγούμενο τηλεοπτικό σποτ, ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον και υλοποιεί το προηγούμενο όραμα του Group.
Κεντρικά θέματα του είναι, η αυτόνομη οδήγηση, η εξατομίκευση, η ασφάλεια μέσα από την καινοτομία και το όχημα σαν ενεργός σύντροφος και σύμβουλος σε καθημερινές καταστάσεις. Το βίντεο αναδεικνύει επίσης και άλλους τομείς καινοτομίας όπως ηλεκτροκίνηση, κοινοχρησία οχημάτων και συνδεσιμότητα.
Το βίντεο γυρίστηκε σε περιοχές του Los Angeles, ΗΠΑ και της Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη. Την παραγωγή του υπογράφει η εταιρεία Interone, ενώ δίνει το παρών στην έκθεση ‘Future Exhibition’ του BMW Group στο BMW Welt Double Cone.