Mην περιμένετε ότι θα έρθουν από μόνες τους
Εάν θέλετε περισσότερες κριτικές, μην περιμένετε ότι θα έρθουν από μόνες τους. Για να έχετε αποτελέσματα, πρέπει πρώτα να δράσετε, αλλά πριν δράσετε, πρέπει να κατανοήσετε καλά την κατάσταση, ώστε να δράσετε αναλόγως. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στις κριτικές, οι πελάτες σε μεγάλο ποσοστό – ανεξάρτητα από το πόσο έμειναν ευχαριστημένοι με το ξενοδοχείο σας – δεν δημοσιεύουν κριτική. Πριν, λοιπόν, βάλετε μπροστά το σχέδιό σας για περισσότερες κριτικές, πρέπει να κατανοήσετε γιατί δεν γίνονται πολλές κριτικές, και ανάλογα να κινηθείτε.
1. «Δε γνωρίζω πως να τη δημοσιεύσω»
Μπορεί να σας φαίνεται εύκολη η διαδικασία της online κριτικής, όμως δεν είναι δεδομένη για όλους, και εάν θέλετε περισσότερες κριτικές, πρέπει να φροντίσετε να μάθετε στο κοινό σας, «πως» να κάνει την κριτική του, καθώς και το «που» να την κάνει, γιατί είναι πιθανό να αγνοεί ακόμη και τις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες online κριτικής. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσατε να αφήσετε μία σχετική κάρτα στα δωμάτια, στην οποία θα αναφέρετε τις ιστοσελίδες στις οποίες είναι καταχωρημένο το ξενοδοχείο σας, καθώς και τη διαδικασία της βήμα-βήμα καταχώρισης μιας κριτικής.
Διαβάστε περισσότερα στο supply.gr